دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 فروردين 1394 - 08:35

نایب رییس فدراسیون در رختکن به ملی پوشان امید چه گفت؟

پیروزی پرگل تیم ملی کشورمان در سومین دیدار انتخابی از مرحله مقدماتی المپیک ریو باعث شد تا مسئولان ارشد فدراسیون در پایان دیدار تیم ملی ایران مقابل افغانستان برای تبریک به اعضای تیم در رختکن ملی‌پوشان حضور یابند.
کد خبر : 10205

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی فوتبال امید کشورمان در سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی انتخابی المپیک ریو توانست با غلبه بر افغانستان سومین 3 امتیاز متوالی را به دست بیاورد تا ملی پوشان کشورمان تنها برای صعود به مرحله نهایی از دور مقدماتی به یک تساوی مقابل عربستان در دیدار پایانی نیازمند باشند.


بعد از پایان این مسابقه پر گل که با برتری 6بر0 تیم کشورمان همراه بود مسئولان ارشد تیم امید شامل، محمود اسلامیان(نایب رییس فدراسیون)، حبیب کاشانی(مدیر تیم امید)،شیرازی(رییس هیات استان تهران) در رختکن تیم امید حضور یافتند تا این پیروزی حساس را به آنها تبریک بگویند.


محمود اسلامیان در گفت‌وگویی صمیمانه با بازیکنان ملی پوش ضمن تبریک پیروزی مقابل افغانستان گفت: به دلیل کسب پیروزی در 3 بازی اخیر از شما قدردانی می‌کنم زیرا شما توانستید عیدی خوبی به هواداران دهید.پیروزی شما مقابل افغانستان بسیار ارزشمند بود و در نهایت امیدوارم بتوانید در ادامه رقابت‌ها نیز همین روند را ادامه دهید.


وی ادامه داد: تمام مردم ایران در انتظار افتخار آفرینی شما برای حضور در المپیک هستند و مطمئن هستم که شما می‌توانید به همدلی و اتحاد طلسم 40 ساله صعود به المپیک را بشکنید.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته