دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 فروردين 1394 - 08:20

شگفتی آزمون از حضور 70 هزار هوادار افغانستانی: فکر نمی‌کردم استادیوم آزادی را پر کنند!

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان از حضور 70 هزار هوادار افغان در ورزشگاه آزادی ابراز شگفتی کرد.
کد خبر : 10204

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، حضور بی سابقه 70 هزار هوادار افغانستانی در ورزشگاه آزادی برای تشویق این تیم در بازی مقابل تیم امید کشورمان حیرت بازیکنان ایرانی را به همراه داشته است.


سردار آزمون زننده 2 گل از 6 گل تیم کشورمان مقابل افغانستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، گفت: تصور نمی‌کردم در بازی مقابل افغانستان هواداران این تیم ورزشگاه آزادی را پر کنند.


وی ادامه داد: بازی بسیار خوبی را مقابل تیم افغانستان انجام دادیم و زدن 6 گل به حریف نباید باغث شود تا هواداران فکر کنند این تیم ضعیف بوده است.


وی افزود: افغانستان تیم بسیار قدرتمندی بود و بازیکنان این تیم در بازی مقابل ما با تمام قوا به میدان آمدند اما بازیکنان ما با استفاده از موقعیت‌های خود توانستند بهترین نتیجه را کسب کنند.


آزمون عنوان کرد: در آینده بیش از این‌ها از فوتبال افغانستان خواهید شنید زیرا این تیم پتانسیل بسیار بالایی برای درخشش در آسیا دارد.


مهاجم تیم ملی کشورمان عنوان کرد: امیدوارم در بازی با عربستان هم بتوانیم به مانند این بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم و در نهایت به دور بعدی مسابقات راه یابیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته