دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 تير 1395 - 12:55
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش:

تداوم فعالیت کانون‌های ورزشی در طول سال تحصیلی

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از ادامه فعالیت کانون های ورزشی تابستانی در طول سال تحصیلی خبر داد.
کد خبر : 102017

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از باشگاه خبرنگاران جوان، مهرزاد حمیدی، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در خصوص وضعیت توجه به بحث تربیت بدنی دانش آموزان در ایام تابستان گفت: هفت هزار مدرسه برای غنی کردن اوقات فراغت دانش آموزان در قالب کانون‌های ورزشی ایجاد شده و فعالیت خود را ادامه می‌دهند.


وی ادامه داد: در استان‌هایی که شرایط آب و هوایی امکان حضور دانش آموزان در مدرسه را فراهم کند، این کانون‌ها شکل گرفتهاند و سعی داریم این فعالیت محدود به ایام تابستان نباشد و در طول سال تحصیلی نیز شاهد تداوم فعالیت کانون‌های ورزشی دانش آموزی باشیم.


حمیدی با اشاره به اینکه دراین کانون‌ها از معلمان تربیت بدنی مدارس بهره گرفته می‌شود، اظهار کرد: با توجه به اینکه کانون‌های ورزشی در مدارس ایجاد شده‌اند لذا با محل سکونت دانش آموزان فاصله چندانی ندارد و از نظر امکان دسترسی مشکلی ایجاد نمی‌کند.


معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: در کنار برنامه‌های متعدد آموزش و پرورش برای غنی کردن اوقات فراغت دانش آموزان، بحث کانون‌های ورزشی را با تمام امکاناتی که در دسترس داریم، دنبال می‌کنیم تا این امر در کنار رشد پرورشی و آموزشی با کیفیت هر چه بیشتر انجام شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته