دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 تير 1395 - 11:36
معاون کل وزارت بهداشت:

همایش مدیریت بیمارستانی در ارتقاء دانش مدیران موثر است

معاون کل وزارت بهداشت با بیان اینکه برگزاری همایش مدیریت بیمارستان در ارتقاء دانش مدیران نقش بسزایی دارد، عنوان کرد: در این همایش باید به نقش مدیران بیمارستان در ارتقاء سلامت جامعه، حفاظت مالی مردم از مخاطرات مالی حوزه سلامت و همچنین نحوه پاسخگویی و رضایت مردم بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.
کد خبر : 102008

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، دکتر ایرج حریرچی در آستانه برگزاری هشتمین همایش مدیریت بیمارستانی، اظهار کرد: بیمارستان‌ها در تمام کشورهای دنیا یکی از محل‌های اصلی هزینه کرد نظام سلامت است، به همین دلیل مدیریت بیمارستان یک امر پیچیده است.


وی افزود: بیمارستان محلی است که باید در تمام روزهای سال و به صورت شبانه روز آماده خدمت رسانی باشد و در شرایط اورژانس بتوانند بهترین خدمت را در کم ترین زمان ارائه دهد به همین دلیل مدیران بیمارستان‌ها با حجم کار انبوهی مواجه هستند.


معاون کل وزارت بهداشت در ادامه تصریح کرد: به همین دلیل ما برای مدیریت بیمارستان‌ها نیازمند به مدیران شایسته و کارآمد هستیم که نسبت به علم روز دنیا آگاهی داشته باشند و بتوانند بیمارستان را که یک نظام پیچیده است، مدیریت کنند.


حریرچی با بیان اینکه برگزاری همایش مدیریت بیمارستانی در ارتقا دانش مدیران نقش بسزایی دارد، عنوان کرد: هم چنین برگزاری این همایش‌ها در تبادل تجربیات و ایده‌های موفق که که تاکنون به نتیجه نرسیده‌اند، می‌تواند موثر باشد.


وی یادآور شد: در این همایش باید به نقش مدیران بیمارستان در ارتقای سلامت جامعه، حفاظت مالی مردم از مخاطرات مالی حوزه سلامت و هم چنین نحوه پاسخگویی و رضایت مردم بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.


به گزارش گروه اجتماعی آنا، هشتمین همایش مدیریت بیمارستانی در تاریخ 4 الی 6 مرداد ماه سال جاری در سالن‌های‌های رازی برگزار می‌شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته