دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
به دست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی انجام شد

رونمایی از تندیس باستانی پاریزی/ افتتاح ساختمان آزمایشگاه‌ها و مجموعه ورزشی واحد سیرجان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در سفرش به سیرجان ساختمان کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها و مجموعه ورزشی واحد سیرجان را افتتاح و از تندیس باستانی پاریزی رونمایی کرد.
کد خبر : 101939

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه آنا، دکتر حمید میرزاده به همراه تعدادی از معاونان دانشگاه آزاد اسلامی در ابتدای ورود به واحد سیرجان مورد استقبال نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار سیرجان، شهردار سیرجان و دیگر مسئولان شهرستان، همچنین هیات رئیسه، استادان و کارکنان واحد قرار گرفت.


او در ادامه بر مزار شهدای گمنام حاضر شد و با شهدا تجدید پیمان و از طرح یادمان شهدای گمنام رونمایی کرد.
میرزاده سپس به دانشکده محمدابراهیم باستانی پاریزی رفت و از تندیس و دفتر کار نمادین این استاد برجسته دانشگاه تهران رونمایی کرد.



او همچنین از خلاقیت رئیس واحد سیرجان برای ایجاد این دفتر کار قدردانی کرد و باستانی پاریزی را شخصی تأثیرگذار در تاریخ ایران دانست.



افتتاح ساختمان کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها و مجموعه ورزشی واحد سیرجان از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی
در ادامه این بازدید، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به همراه نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار سیرجان، شهردار سیرجان، استادان و کارکنان ساختمان کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان را افتتاح کرد. این ساختمان در داخل سایت احداث شده است، ۳۰۲۰ مترمربع زیربنا دارد و اعتبار صرف‌شده برای آن بیش از ۲۸ میلیارد ریال است.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سپس مجموعه ورزشی و سالن چند منظوره دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان را افتتاح کرد. این مجموعه ورزشی شامل سالن کشتی، سالن وزنه‌برداری و سالن چندمنظوره است و با هزینه ۲۲۵میلیارد ریال در مساحت ۲هزار و ۵۰۰ مترمربع ساخته شده است.


بازدید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از پروژه احداث دانشکده معماری واحد سیرجان


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین از دانشکده درحال احداث واحد سیرجان بازدید کرد و از خانواده خیر سعیدی که منزل خود را وقف ساخت دانشکده هنر و معماری کردند، تقدیر و تشکر کرد.




طبق اعلام رئیس واحد سیرجان این مجموعه، شهریور امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته