جلب رضایت زائران، موجب رضایت امام رضا(ع) است
به گزارش خبرگزاری آنا، آیتالله احمد مروی در مراسم افتتاح این بلوکهای جدید که امروز چهارشنبه ۱۹ آذرماه در محل زائر سرای رضوی انجام شد، با تأکید بر اینکه وظیفه خود میدانیم تا حد امکان تسهیلات شایسته و درخور برای زائران عزیز و مهمانان ارجمند امام رضا (ع) فراهم کنیم، اظهار کرد: یکی از مهمترین مشکلات زائران، موضوع اسکان است؛ مشکلی که بهدلیل کمبودهای موجود و همچنین قیمتهای بعضاً سنگین اقامت، بسیاری را با دشواری روبهرو میکند.
وی با اشاره به اینکه بنیان اولیه این زائرسرا در دورۀ خدمتی شهید آیتالله رئیسی گذاشته شد، خاطرنشان کرد: این اقدام نیک، صدقۀ جاریهای بود که آثار و برکات آن همچنان جاری است. ما بر آن شدیم که این کار ارزشمند را توسعه دهیم تا بتوانیم فضای اسکان مناسب، شکیل و ارزانقیمت بیشتری برای زائران فراهم کنیم.
تولیت آستان قدس رضوی با اعلام بهرهبرداری از سه بلوک جدید شامل ۵۰۰ تخت، افزود: این پایان کار نیست. زمینی در مجاورت زائرسرا وجود دارد که درصدد خرید آن هستیم تا مجموعه در مقیاس بیشتری توسعه یابد و ظرفیت پذیرش زائران افزایش پیدا کند.
آیتالله مروی با تأکید بر اینکه نگاه تجاری نباید بر این مجموعه حاکم باشد، تصریح کرد: ما به زائرسرا نگاه سوداگرانه نداریم. همین که هزینههای جاری آن تأمین شود کافی است؛ هدف ما سودآوری نیست، بلکه خدمترسانی به زائران است.
وی با اشاره به فلسفه نامگذاری بلوکهای تازهساز، گفت:، چون بنیان این زائرسرا یادگار شهید آیتالله رئیسی است و ایشان نخستین سنگبنای آن را نهادند، این سه بلوک جدید به نام آن بزرگوار نامگذاری میشود.
تولیت آستان قدس رضوی در پایان ابراز امیدواری کرد که با توسعۀ این طرح، رضایت زائران بیش از پیش فراهم شود و افزود: معتقدیم جلب رضایت زائران امام رضا (ع)، موجب جلب رضایت خود حضرت است و هر خدمتی در این مسیر، ارزشمند است.
انتهای پیام/


