دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 فروردين 1394 - 14:21

نتانیاهو: چارچوب توافق از آنچه نگرانش بودیم هم بدتر است/ ایران در حال «فتح کامل» خاورمیانه است

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی نسبت به توافقی که میان ایران و 1+5 در حال شکل‌گیری است اعلام کرد که هر آنچه را در توان دارد، به کار خواهد بست تا مانع امضای این توافق شود.
کد خبر : 10177

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل امروز در جلسه کابینه اسرائیل گفت که چارچوب توافقی که قدرت‌های جهانی در مذاکره با ایران در پی دست یافتن به آن هستند، حتی از آنچه اسرائیل نگران آن بود، هم بدتر است.


نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس امروز یکشنبه و در حالی که مذاکرات هسته‌ای در سوئیس در جریان است، گفت: «من به شدت درباره توافق در شرف وقوع با ایران در مذاکرات هسته‌ای لوزان نگرانم».


نتانیاهو که بارها با جنجال‌سازی، ادعاهایی بی‌اساس درباره برنامه هسته‌ای ایران مطرح کرده است،‌ این بار نیز گفت: «توافق خطرناکی که در حال مذاکره در لوزان است،‌ همه نگرانی‌های ما را تایید می‌کند». وی افزود: «توافقی که مبانی آن در لوزان در حال مذاکره است، تحریم‌ها علیه ایران را بر می‌دارد، اما توانایی اولیه لازم برای تولید سلاح اتمی را در دست ایران باقی می‌گذارد.»


نخست‌وزیر رژیم اسرائیل درباره حوادث یمن نیز این‌طور ادعا کرد که : «محور ایران-لوزان-یمن برای همه بشریت بسیار خطرناک است و باید آن را متوقف کرد».


نتانیاهو با اشاره به تحولات یمن گفت که ایران در حال «فتح کامل» خاورمیانه است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب