دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 فروردين 1394 - 14:21

امیری: وزیر کشور آماده پاسخگویی به مجلس درباره پول‌های کثیف است/ صدور قرار بازداشت برای برخی متهمان حادثه شیراز

سخنگوی وزارت کشور تأکید کرد که وزیر کشور آماده است با حضور در مجلس، درباره طرح پول‌های کثیف در عرصه سیاست، پاسخگو باشد.
کد خبر : 10176

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، حسینعلی امیری، سخنگوی وزارت کشور پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم ترحیم همسر آیت‌الله جنتی که در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قطعا اگر نمایندگان مجلس توضیحی درباره بحث پول‌های کثیف بخواهند، بر اساس تعامل میان مجلس و وزرا، وزیر کشور آمادگی دارد با حضور در مجلس در این زمینه توضیح دهد.


او همچنین در پاسخ به سؤالی درباره اتفاقاتی که در شیراز رخ داد و حمله نیروهای خودسر به علی مطهری خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهوری و وزیر کشور دستور رسیدگی به این موضوع را دادند و هیئتی در این راستا عازم شیراز شد که پس از بررسی‌های صورت گرفته برای برخی قرار صادر شده است.


وی تصریح کرد: نتیجه آخرین جلسات این بود که عوامل شناسایی‌شده در فیلمی که در اختیار وزارت کشور است، در اختیار دستگاه قضایی قرار گیرد و این اتفاق نیز افتاده است و دستگاه قضایی استان فارس در حال احضار عوامل این موضوع است. البته برای چند نفر نیز قرار بازداشت صادر شده و چون رسیدگی به این موضوع مستمر بوده است، اکنون مشغول تهیه گزارش کار هستند که در زمان معین اطلاع‌رسانی می شود.


سخنگوی وزارت کشور تأکید کرد: آنچه در شیراز اتفاق افتاد نه شرعا قابل قبول بود و نه اخلاقا و قانونا؛ ما به هیچ وجه نمی‌توانیم با عناوین ارزشی قانون شکنی کنیم.


وی خاطرنشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی قوانین مشخص است و نقض قانون به نوعی نقض موازین شرعی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته