دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
درگفت‌و‌گو با آنا

ده‌خسوس : انتخاب گسترش فولاد حرفه‌ای بود/ به آینده گسترش امیدوارم

دروازه‌بان برزیلی گسترش فولاد تبریز گفت: از انتخاب گسترش خوشحالم و تصمیم حرفه‌ای من در انتخاب این تیم به دلیل امکانات  این باشگاه و مردم فوتبالدوست تبریز بود.
کد خبر : 101743

فرناندو ده‌خسوس در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی آنا در حاشیه حضور این تیم در بابل درباره انتخاب باشگاه گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: «واقعا باشگاه گسترش فولاد از لحاظ امکانات باشگاه حرفه‌ای است. امکانات این باشگاه از هر لحاظ، چه به لحاظ مدیریتی و چه به لحاظ فنی در ایران بی‌نظیر است. انتخاب گسترش فولاد کار حرفه‌ای بود و من از انتخاب این تیم برای این فصل بسیار خوشحالم. باید از همه ارکان باشگاه تشکر کنم که چنین جوی را به‌وجود آورده‌اند.»


دروازه‌بان تیم گسترش فولاد درباره اردوی آماده سازی این تیم در ترکیه هم گفت: «روند آماده‌سازی ما در کشور ترکیه بسیار عالی بود، همه چیز خوب پیش رفت و بازی‌های دوستانه خوبی هم برگزار کردیم که در طول فصل به تیم کمک زیادی می‌کند چرا که بازیکنان را به هماهنگی مطلوبی رساند. فکر می‌کنم با این اردو در بابل به آمادگی‌ای که می‌خواستیم می رسیم. کادرفنی تمرینات پرفشاری را برای ما تدارک دیده بودند و من از این اردو خیلی رضایت دارم.»


ده‌خسوس در مورد اینکه چه رتبه‌ای را گسترش در این فصل برای گسترش فولاد رقم خواهد خورد، هم افزود: «نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. وضع همه تیم‌ها در این فصل به هم نزدیک خواهد بود. ما بازیکنان خوب و کادر فنی خوبی داریم، می‌خواهیم رتبه خوبی را کسب کنیم و برای این‌ کار هم تلاش خواهیم کرد و من به آینده گسترش بسیار امیدوارم. به طور حتم گسترش رتبه بهتری را نسبت به فصل گذشته در رقابت‌های این فصل به‌دست خواهد آورد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته