دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 فروردين 1394 - 13:50

قشقاوی: برنامه سفر اردوغان به ایران تغییری نکرده است

معاون پارلمانی وزارت خارجه اعلام کرد که تاکنون برنامه سفر رجب‌ طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه، به ایران تغییری نکرده است.
کد خبر : 10171

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، حسن قشقاوی، معاون پارلمانی وزارت خارجه کشورمان پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم ترحیم همسر آیت‌الله جنتی که صبح امروز در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد، در جمع خبرنگاران، با اشاره به اظهارات اخیر رئیس‌جمهوری ترکیه درباره ایران و اقداماتش در منطقه، گفت: به نظرم رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان آقای ظریف به صورت شایسته‌ای پاسخ اظهارات آقای اردوغان را مطرح کرد. هر حرفی را می‌شود با پاسخ مناسب جواب داد و ما فکر می‌کنیم شرایط منطقه به گونه‌ای است که به جای فرافکنی و اتهام‌زنی به یکدیگر، باید همه کشورهای منطقه سعی کنند که با درک واقعیت‌های روی زمین و تحولات منطقه از طریق گفت‌وگو، رایزنی و تعامل بیشتر مشکلات را حل کنند.


معاون پارلمانی وزارت خارجه در ادامه تصریح کرد: این‌گونه نیست که بشود با صرف اظهارات، آنچه را واقعیت موجود است، نادیده گرفت.


او در این حال درباره احتمال تاثیرگذاری این مواضع بر برنامه سفر اردوغان به تهران افزود: تا آنجا که بنده اطلاع دارم تحول یا تغییر خاصی در برنامه سفر اردوغان به ایران تاکنون انجام نشده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب