دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 تير 1395 - 14:14

دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا میزبان آزمون سراسری

آزمون سراسری سال ۱۳۹۵ شهرستان نکا در روز‌های پنجشنبه و جمعه به میزبانی دانشگاه آزاداسلامی واحد نکا برگزار می‌شود.نخستین روز آزمون سراسری همزمان با سراسر کشور امروز پنجشنبه در ساختمان آموزشی واحد نکا برگزار شد.
کد خبر : 101654

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت الاسلام دکتر محمد باقر محمدی لائینی امام جمعه شهرستان نکا، معاون فرماندار و مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا از این آزمون سراسری بازدید بعمل آوردند و از امکانات موجود در برگزاری آزمون از جمله سرمایشی و فضای بسیار بزرگ و مناسب تشکر کردند.


امام جمعه شهرستان نکا اظهار کرد: «دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا اولین مرکز علمی شهرستان نکا است که سهم بزرگی در پیشرفت علمی فرزندان شهرستان دارد و افتخار دارد در مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشجو و دانش آموخته تربیت کند. »


محمدی لائینی عضو هیات علمی دانشگاه علو م پزشکی مازندران عنوان کرد: «وجود چنین دانشگاهی با این امکانات باعث افتخارات این شهر و مردم ولایت مدار و فرهنگ دوست است که امروزه فرزندان ما با آرامش کامل و در فضای مناسب در آزمون سراسری دانشگاه‌ها در این مکان مقدس علمی با هم رقابت می‌کنند.»


در ادامه دکتر پالار مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا از همکاری همه جانبه خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا در برگزاری آزمون سراسری تشکر کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب