دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 تير 1395 - 13:24

حضور داوطلب کنکور با لباس بیمارستان در آزمون سراسری

کنکور سراسری گروه‌های آزمایشی علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی سال ۱۳۹۵ در شهرستان نی ریز همزمان با سراسر کشور امروز پنج شنبه ۲۴ تیر برگزار شد.
کد خبر : 101626

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در آزمون سراسری که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز برگزار شد ۲۲۶ داوطلب در گروه‌های آزمایشی علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی به رقابت پرداختند. در گروه آزمایشی علوم انسانی در حوزه شهرستان نی ریز ۱۳۳ شرکت کننده که حضور داشتند که ۹۱ داوطلب را زنان و ۴۲ شرکت کننده را مردان تشکیل می‌دادند.


در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی ۹۳ شرکت کننده در حوزه شهرستان نی ریز حضور داشتند که ۷۵ داوطلب را مردان و ۱۸ شرکت کننده را زنان تشکیل می‌دادند. بدین ترتیب در کنکور سراسری سال ۹۵ در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی در حوزه نی ریز تعداد داوطلبان مرد بیش از ۴ برابر داوطلبان زن و در گروه آزمایشی علوم انسانی در حوزه نی ریز تعداد داوطلبان زن بیش از ۲ برابر تعداد داوطلبان مرد هستند.


در آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی تعداد ۱۲ داوطلب غائب بودند که از بین آنها ۱۰ داوطلب مرد و ۲ داوطلب زن هستند و در گروه آزمایشی علوم انسانی ۱۵ داوطلب غائب می‌باشند که ۱۰ داوطلب زن و ۵ داوطلب مرد هستند.


حضور یکی از داوطلبان کنکور در حوزه شهرستان نی ریز با لباس بیمارستان و پا شکسته در جلسه کنکور سراسری‎
یکی از داوطلبان کنکور سراسری در حوزه شهرستان نی ریز در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی با لباس بیمارستان و پا شکسته در جلسه کنکور سراسری حضور یافت.


این داوطلب که در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی در حوزه نی ریز شرکت کرده به علت شکستگی پا در اثر سانحه تصادف در بیمارستان بستری بوده و برای شرکت در کنکور سراسری مستقیماً از بیمارستان به محل برگزاری آزمون (دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز) مراجعه کرده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب