دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

پورموسوی: بازی در تبریز برای هر تیمی سخت است/ استقلال درخوزستان بازنده است

سرمربی استقلال خوزستان گفت: تلاش ما بر این است از همان هفته اول امتیازها را جمع کنیم.
کد خبر : 101595

سیدسیروس پورموسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص اینکه تیمش در هفته دوم لیگ برتر با استقلال تهران بازی دارد، گفت: «به طور حتم شروع لیگ برتر برای ما آسان نیست و بازی های دشواری روی کاغذ داریم. استقلال یکی از بهترین تیم های فوتبال ایران بوده و امسال هم بازیکنان بسیار خوبی را جذب کرده و با تغییراتی که در کادرفنی خود ایجاد کرده به دنبال این است تا در آغاز نتیجه بگیرد.»


وی ادامه داد: «مسلما استقلال در خوزستان هوادار زیادی دارد چرا که تیم های استقلال فوتبال ایران همواره در تهران و خوزستان بوده اند. با این حال قهرمانی که ما سال گذشته در لیگ برتر به دست آوردیم باعث شد تا هواداران بیشتری پیدا کنیم و مسلما در روز بازی تنها نیستیم. امیدوارم که بازی خوبی برگزار شود و تیمی که شایسته‌تر است، برنده شود. هرچند معتقدم استقلال در خوزستان بازنده می شود.»


سرمربی استقلال خوزستان در واکنش به قرعه سختی که تیمش در چند هفته ابتدایی با آن مواجه شده، بیان کرد: «ما فصل پیش هم با قرعه ای اینچنینی روبه‌رو شدیم و بسیاری فصلی دشوار را برایمان متصور شدند اما در پایان فصل جام قهرمانی را به دست آوردیم. امسال هم آماده‌ایم و به دنبال آن هستیم تا برابر تراکتورسازی، استقلال، سپاهان و نفت تهران نتایج خوبی بگیریم. ما گرگ باران دیده هستیم و به سادگی به هیچ تیمی باج نمی دهیم.»


پورموسوی در خصوص دیدار تدارکاتی که تیمش مقابل تراکتورسازی انجام داده و حالا در هفته اول نیز باید با این تیم آن هم در تبریز بازی کند، عنوان کرد: «به نظرم هر دو تیم از برگزاری این بازی دوستانه پشیمان نیستند چرا که نسبت به نقاط ضعف و قوت همدیگر آگاه شدند و حالا در بازی نخست می توانند با شناخت بیشتری بازی کنند. بازی در تبریز برای هر تیمی سخت است و این مسئله مختص ما نیست. با این حال چون هفته اول بازی‌هاست تیمی برنده خواهد بود که در اردوی پیش فصل به آمادگی بیشتری رسیده باشد. تلاش ما بر این است از همان هفته اول امتیازها را جمع کنیم تا همچون فصل گذشته در میان تیم های مدعی قرار بگیریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته