دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 فروردين 1394 - 11:34
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور خبر داد

استقرار 226 ایستگاه سلامت در مبادی ورودی و خروجی شهرهای کشور

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور از استقرار ۲۲۶ ایستگاه سلامت در مبادی ورودی و خروجی شهرهای کشور و ارائه خدمات رایگان آموزشی، امداد رسانی و توصیه‌های بهداشتی خبر داد.
کد خبر : 10139

به گزارش گروه اجتماعی آنا، مجتبی خالدی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در ایستگاه‌های سلامت که در مبادی ورودی و خروجی شهرهای کشور مستقر هستند علاوه بر ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی، امکان ارائه خدمات سرپایی و توزیع دارو برای مسافران نوروزی وجود دارد.


خالدی افزود: تکنسین‌های اورژانس 115 در ایستگاه‌های سلامت علاوه بر خدمات امداد رسانی نسبت به ارائه آموزش و توصیه‌های بهداشتی در خصوص چگونگی تهیه و سالم سازی آب آشامیدنی به مسافران نیز اقدام می‌کنند.


سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور یادآور شد: خدمات اورژانس 115 و ایستگاه‌های سلامت، برای هموطنان رایگان است.


خالدی با اشاره به آغاز هفته دوم تعطیلات و افزایش سفرهای نوروزی به مسافران تاکید کرد: برای پیگیری از هرگونه سانحه، قوانین راهنمایی و رانندگی را به دقت رعایت کنند.


وی با تاکید بر اینکه مسافران نوروزی در طول سفر جعبه کمک‌های اولیه را در وسایل نقلیه خود به همراه داشته باشند،افزود: داشتن وسایل زمستانی در هنگام سفر به مناطق و جاده‌های کوهستانی نیز الزامی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته