دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برانکو: برای یارگیری عجله نمی‌کنم/ ترکاشوند را می‌بوسم تا ببینید اختلافی نداریم!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با رد اخبار مربوط به مشکلاتش با مدیران این باشگاه، گفت: برای یارگیری عجله نداریم و در نقاطی که نیاز داریم اقدام به جذب بازیکن خواهیم کرد.
کد خبر : 101383

به گزارش گروه ورزشی آنا و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرینات تیم فوتبال در اوکراین گفت: «قبل از هر چیز می خواهم رضایتمندی خود را از بازیکنان جدید اعلام کنم. همه چیز به خوبی برنامه ریزی شده بود. در این مدت چهار بازی و ۱۶ جلسه تمرین در اوکراین برگزار کردیم.»


وی افزود: «مصدومیت وحید امیری و سیدجلال حسینی تنها مشکل ما بود که آنها هم از یکشنبه هفته آینده تمرینات خود را شروع می‌کنند. در مجموع اردوی موفقی داشتیم و مشکل خاصی نبود. بازیکنان با اخلاق حرفه ای در اردو حضور داشتند و انتقادی درباره رفتار آنها نداریم.»


سرمربی پرسپولیس ضمن تمجید از بازیکنان جدید تیمش، گفت: «متاسفم که حسین ماهینی و درویش‌وند نتوانستند ما را در این اردو همراهی کنند.»


برانکو درباره اینکه گفته می شود از باشگاه شاکی است و حتی روز اول حضور ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه در اوکراین با وی جر و بحث کرده و از شرایط گلایه کرده است، گفت: «قبل از هر چیز می خواهم رضایتم را از جذب بازیکنان جدید اعلام کنم. بیرانوند، سید جلال و امیری ملی‌پوشان ما هستند. همینطور ساسان انصاری که بازیکن خوبی است را گرفته ایم. ماهینی از سربازی بازگشته و بازیکنان جوانی مثل علوان زاده، آقایی را داریم و با این بازیکنان ترکیبی از جوانان و باتجربه ها را داریم. هنوز فضا برای جذب یکی دو بازیکن دیگر وجود دارد اما عجله ای برای یارگیری نداریم و به دنبال این هستیم تا در نقاطی که به بازیکن نیاز داریم اقدام به یارگیری کنیم. جاه طلبی ما از سال گذشته بیشتر است.»


وی در خصوص اینکه هر روز اخبار مختلفی مبنی بر جذب بازیکنان جدید مطرح می شود و گفته می شود آقای گل لیگ فنلاند هم به وی پیشنهاد شده است، گفت‌: «بازیکنان زیادی به ما پیشنهاد می شود. این یک موضوع کاملا طبیعی است چون پرسپولیس تیم مهمی است. ما هم این پیشنهادات را بررسی کنیم. می خواهیم اشتباهاتمان را کمتر کنیم. چارچوب تیم را تشکیل داده ایم. همین الان تیم کاملی داریم. در حال حاضر ۱۲ بازیکن جدید داریم و می توانم بگویم تیمی جدید تشکیل دادیم و نیاز به زمان داریم تا تبدیل به یک خانواده شویم.»


برانکو که ظاهرا از خبر اختلاف و درگیری اش با مدیران پرسپولیس و ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه ناراحت به نظر می‌رسید، در پایان صحبتهایش گفت: «همین الان آقای ترکاشوند را می بوسم تا همه ببینند ما کدورتی نداریم!»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته