دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«سفر به نهایت دور» در سالن چارسو تئاتر شهر افتتاح شد

با یاد و تقدیم به دو هنرمند بزرگ ایران استاد حمید سمندریان (22 تیر سالروز درگذشت) و استاد عباس کیارستمی نمایش «سفر به نهایت دور» در سالن چارسو تئاترشهر افتتاح شد.
کد خبر : 101362

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از مشاور رسانه‌ای نمایش، شامگاه گذشته نمایش «سفر به نهایت دور» به نویسندگی و کارگردانی محمدمیر علی اکبری با حضورهنرمندانی چون محمدرضا خاکی، هایده صفی یاری، رضاشیرمرز، نرگس کیانی، شیرین یزدان بخش، شهروز دل افکار، جواد عاطفه، عاطفه پاکبازنیا، هومان فاضل، اسماعیل فلاح پور، اکتای براهنی، مهنوش شیخی و جمع کثیری از مهمانان گروه به تماشای نمایش «سفر به نهایت دور» نشستند .


در انتهای نمایش محمد میرعلی اکبری ضمن ابراز خرسندی وخوش آمد گویی از استقبال و حضور هنرمندان، با یادی از دو هنرمند بزرگ ایران استاد حمید سمندریان (22 تیر سالروز درگذشت ) و استاد عباس کیارستمی نمایش را به این دو عزیز تقدیم کردند.


نمایش «سفر به نهایت دور» به خاطر متن فآخر و نوشتار خاص نویسنده آن که به گفته خود بعد از 16 سال مجوز اجرای صحنه را گرفته، برای نخستین بار درایران با تلفیقی از فضای سوررئالیسم به موضوعاتی از رخدادهای اخیر جهانی (جنگ وصلح ) می‌پردازد.


روزبه حسینی طراح و دراماتورژ ، احسان فلاحت پیشه طراح صحنه، نور و لباس و خسرو شهراز، مجید آقاکریمی، آرش فلاحت‌پیشه، محمدرضا مالکی، مسیح کاظمی، مهدی نصرتی، بهناز نادری، کامبیز مُنصف، لادن نازی، حمید خوش‌نویس، سحر حق‌شناس از بازیگران این نمایش هستند واز عوامل دیگر این نمایش میتوان به سجّاد کیانی (طرّاح صدا و موسیقی)،حسام حیدری (طرّاح گریم)،مازیار تهرانی (طرّاح پوستر و بروشور)،سجّاد کیانی. امیرارسلان کِشانی (اجرای موسیقی) ،مرتضی حقیقت‌بیان (مدیر اجرایی گروه)،سعید زارع (دستیار و برنامه‌ریز)،زینب لَک (مدیر رسانه و ارتباطات( ،صبا آزادی (روابط عمومی)،نشاط باقری (منشی صحنه)،حمیدرضا جدیدی (مدیر صحنه) و امیرمحمد نباتی. پدرام سفیدکار به عنوان (دستیاران اجرایی) اشاره کرد.



نمایش «سفر به نهایت دور» به کارگردانی و نویسندگی محمد میرعلی اکبری از ۲۲تیر تا ۱۵ مرداد در سالن چارسو تئاتر شهر به روی صحنه خواهد رفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته