دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

محمدرضا عباسی: مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر به نحو خوبی برگزار نشد/ قرعه خوبی به نام ما خورد

مالک باشگاه مشهد گفت: تیم ما در یک ماه اول مسابقات و قبل از شروع اولین تعطیلی لیگ از مشهد خارج نمی‌شود که این مساله می‌تواند کمک بزرگی به ما بکند.
کد خبر : 101349

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، مراسم قرعه‌کشی شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران شب گذشته در سالن آمفی تئاتر دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد که زمان برگزاری این مراسم باعث اعتراض برخی از شرکت کنندگان در این مراسم شد.


محمدرضا عباسی مالک باشگاه مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد زمان شروع مراسم قرعه کشی لیگ برتر گفت: «به نظر من مسئولان برگزاری این مسابقات می‌توانستند در ساعت بهتری مراسم را شروع کنند و هیچ مشکلی هم پیش نمی‌آمد. سال گذشته این مراسم با نظم بهتر و در یک مکان مناسب‌تر برگزار شد اما امسال مراسم قرعه کشی در ساعت و مکان مناسبی برگزار نشد و ببینده‌های تلویزیونی مجبور شدند تا نیمه‌های شب برای دیدن این برنامه بیدار بمانند. درحالی که در کشورهای دیگر چنین برنامه‌هایی در ساعت‌های ابتدایی شب برگزار می‌شود.»


وی در رابطه با قرعه تیم مشهد در مسابقات لیگ امسال افزود: «نکته جالبی که شب گذشته برای من و تیم مشهد اتفاق افتاد قرعه شماره 8 بود که برای ما از گوی درآمد. من اعتقاد عجیبی به معجزات امام رضا(ع) دارم و قرعه شماره 8 به نام تیم امام رضا(ع) یک سورپرایز برای ما به حساب می‌آید.»


عباسی ادامه داد: «ما از قرعه‌ای که برای ما رقم خورد بسیار خوشحال هستیم. در 4 هفته ابتدایی در مشهد میزبان هستیم و این یک نکته خوب برای تیم ما به حساب می‌آید. تنها بازی هفته های ابتدایی که مهمان هستیم مقابل پدیده است که باید در مشهد بازی کنیم. در واقع تیم ما در یک ماه اول مسابقات و قبل از شروع اولین تعطیلی لیگ از مشهد خارج نمی‌شود که این مساله می‌تواند کمک بزرگی به ما بکند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته