دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

آجورلو: هدف ما قهرمانی لیگ برتر است/ با یک تیر دو نشان زده‌ام

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: سه باشگاه تراکتورسازی، استقلال و پرسپولیس که پرطرفدارترین تیم‌های فوتبال ایران هستند فرصتی پیدا کرده‌اند تا درآمدزایی خوبی داشته باشند.
کد خبر : 101341

مصطفی آجورلو در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درخصوص قرعه‌کشی لیگ شانزدهم و اینکه بسیاری تراکتورسازی را جاده صاف کن استقلال معرفی کرده‌اند، گفت: «مطرح کردن چنین صحبت‌هایی بیشتر مثل یک شوخی است. تیمی که بخواهد به اهداف بزرگ خود برسد، برایش فرقی نمی‌کند که از هفته‌اول تا هفته آخر با چه تیم‌هایی روبه‌رو می‌شود چرا که برای قهرمانی باید از سد تمامی تیم‌ها عبور کند.»


او در ادامه افزود: «در فصول گذشته تراکتورسازی همواره یکی از مدعیان لیگ برتر بوده است اما موفق نشده قهرمان شود. امسال با توجه به وفاقی که بین کادرفنی و مدیریت باشگاه وجود دارد و همگرایی که از سوی هواداران پشتیبان تیم خواهد بود ما را به هدفی جز قهرمانی در لیگ برتر رهنمون نخواهد کرد. ما اتحاد خوبی داریم و می‌توانیم به عنوان بهترین تیم لیگ لقب بگیریم.»


مدیرعامل تراکتورسازی در خصوص مسائل مالی که باشگاه‌های لیگ برتری به خصوص تراکتورسازی را اذیت می‌کند، بیان داشت: «وضعیت کشور و فوتبال ما معلوم است. من 2 ماه است که در تراکتورسازی قبول مسئولیت کردم و با وجود اینکه این باشگاه 8 میلیارد بدهی دارد اما توانستیم درفصل نقل‌و انتقالات خوب عمل کنیم. طبیعتا کاری که من انجام دادم این بود که برای باشگاه کسب درآمد کنم. این درآمدزایی که از طریق سامانه 3090 انجام می‌شود نیاز به همکاری هواداران تیم دارد و من از آنها می‌خواهم که به ما کمک کنند تا در این بنگاه اقتصادی موفق شویم و بتوانیم در طول فصل به وعده‌‌های خود عمل کنیم.»


او با اشاره به درآمدزایی باشگاه‌های معتبر دنیا از طریق سامانه هواداری بیان داشت: «3 باشگاه تراکتورسازی، استقلال و پرسپولیس که پرطرفدارترین تیم‌های فوتبال ایران هستند فرصتی پیدا کرده‌اند تا درآمدزایی خوبی داشته باشند. آنها می‌توانند از بستری که برای آنها فراهم شده نهایت استفاه را ببرند. من و مدیران این 2 باشگاه در طول هفته با هم نشست‌هایی داریم که این موضوع می‌تواند امسال باعث رونق اقتصادی 3 باشگاه پرطرفدار ایران شود.»


آجورلو در واکنش به اینکه تراکتورسازی در هفته‌های ابتدایی نمی‌تواند در ورزشگاه یادگار امام بازی کند، اظهارداشت: «ناچارا باید در ورزشگاهی بازی کنیم که تیم ماشین‌سازی هم در آنجا دیدارهایش را برگزار می‌کند. این موضوع کیفیت چمن ورزشگاه را پایین می‌‌‌آورد و به ضرر تیم هر دو تیم است. امیدوارم چمن ورزشگاه یادگار امام که زیرکشت رفته هر چه زودتر آماده شود تا در آینده بتوانیم بازی‌های خود را بدون دغدغه کمتری برگزار کنیم.»


وی در مورد اینکه چه تسهیلاتی در اختیار هواداران تراکتورسازی قرار می‌دهد تا آنها نسبت به قصل قبل حضور بیشتری داشته باشند، تصریح کرد: «سرمایه اصلی فوتبال هواداران هستند. فکر می‌کنم با جذب بازیکنان خوب موفق شدم با یک تیر دو نشان بزنم. اول خواسته قلعه‌نویی و کادرفنی باشگاه را اجابت کردم و دوم اینکه رضایت خاطر هواداران تیم را فراهم کردم و آنهایی که قهر بودند نیز با تیم محبوب‌شان آشتی کردند. این همگرایی نشان می‌دهد که فصل بسیار روشنی در انتظار تیم تراکتورسازی است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته