دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

معاون اجرایی ارتش: از افتخارات ما، سربازی امام زمان (عج) و مقام عظمای ولایت است

معاون اجرایی ارتش در جمع دانشجویان چهاردهمین دوره رزم مقدماتی مشترک دانشگاه‌های افسری ارتش گفت: از افتخارات ما سربازی آقا امام زمان (عج) و مقام عظمای ولایت و در رکاب آنها بودن است.
کد خبر : 101292

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ محمد محمودی، معاون اجرایی ارتش در جمع دانشجویان چهاردهمین دوره رزم مقدماتی مشترک دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: از افتخارات ما سربازی آقا امام زمان (عج) و مقام عظمای ولایت و در رکاب آنها بودن است و حال که این سعادت نصیب عزیزان دانشجوی دانشگاه‌های افسری ارتش شده باید قدر آن را بدانند.


محمودی در ادامه افزود: دانشجویانی که امسال گزینش شدند حاصل تلاش 6 ماهه یک تیم مشترک از سازمان‌های عقیدتی سیاسی، حفاظت اطلاعات و نیروهای ارتش اعم از نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و قرارگاه پدافند هوایی با هدایت هیأت رئیسه ارتش بوده است.


وی ادامه داد: در این دوره از بین 22 هزار دانشجوی متقاضی حضور در ارتش و پوشیدن این لباس مقدس، دو هزار نفر بعد از گذراندن مراحل مختلف برای آموزش انتخاب شدند که این انتخاب بعد از کارشناسی ها و گزینش‌های مختلف بر مبنای نیاز عملیاتی نیروها صورت گرفته است.


معاون اجرایی ارتش در پایان تصریح کرد: در این دوره، از بهترین فرماندهان و افسران جوان که خودشان این دوره را در گذشته تعلیم دیده‌اند استفاده می‌شود تا دانشجویان به بهترین شکل ممکن آموزش ببینند و جامعه و کشور عزیزمان به وجود این غیورمردان افتخار کند.


انتهای پیام/

برچسب ها: سربازی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته