دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تاخیر چهار پرواز ماهان در فرودگاه امام

چهار پرواز هواپیمایی ماهان در فرودگاه امام خمینی(ره) با تأخیر مواجه شدند.
کد خبر : 101244

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از مهر، چهار پرواز هواپیمایی ماهان به مقصد آسیای جنوب شرقی روز سه شنبه با چند ساعت تاخیر روبه‌رو شده است. بر این اساس، پرواز تهران- شانگهای، تهران- بانکوک، تهران- پکن و تهران- گوانجو با تاخیر همراه بوده است.




یکی از مسافران پرواز تهران- گوانجو با تایید این موضوع گفت: پرواز پکن هواپیمایی ماهان پس از چند ساعت تاخیر دقایقی پیش پرواز کرده و پرواز گوانجو هم با دو ساعت تاخیر در حال حاضر مسافرگیری می‌کند.


این مسافر افزود: متاسفانه پرواز شانگهای و بانکوک هنوز انجام نشده و تاخیر دارد. وی با اعلام اینکه مسافر پرواز شانگهای این هواپیمایی است، اظهار داشت: این پرواز به شماره W۵۰۷۷ قرار بود که تهران را ساعت ۲۰:۳۰ به مقصد شانگهای ترک کند، اما هنوز خبری از این پرواز نیست.


این مسافر ادامه داد: متاسفانه مسئولان هواپیمایی ماهان هیچ پاسخی به مسافران نمی دهند و تاکنون سرویس دهی هم به مسافران نداشته اند.


به گفته وی، برخی از مسافران با پرس‌وجو متوجه شدند که ظاهرا این شرکت هواپیمایی با مشکل سوخت‌گیری مواجه شده و به دلیل بدهی شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی در فرودگاه امام خمینی(ره) به آنها سوخت نمی دهد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب