دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 تير 1395 - 13:50

تجمع ساکنین منطقه 17 شهریور مقابل شورای شهر تهران/ کسبه محل: معتادان در پیاده‌راه با چاقو به جان هم می‌افتند

پس از پایان دویست و هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران، ساکنین و کسبه منطقه 17 شهریور در اعتراض به مشکلات به وجود آمده ناشی از پیاده‌راه‌سازی این محله، مقابل ساختمان شورای شهر تهران تجمع کردند.
کد خبر : 101044

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، در حاشیه دویست و هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران، عده‌ای از کسبه و اهالی محله 17 شهریور در اعتراض به پیاده‌راه‌سازی این منطقه مقابل ساختمان شورای شهر حاضر شدند.


یکی از این کسبه به خبرنگار آنا گفت: 5 سال است که با این طرح زندگی‌مان زیر و رو شده است. بالغ بر 150 بار در این 5 سال به شورای شهر آمدم اما بی‌فایده بوده است.


وی ادامه داد: از روزی که در خیابان 17 شهریور پیاده‌راه‌سازی انجام شد، آن منطقه به محلی برای تجمع معتادان، دست‌فروشان موادمخدر و زنان خیابانی تبدیل شد.


این شخص که از کسبه و همچنین ساکنین محله 17 شهریور بود، ادامه داد: ساکنان این محله در این منطقه آسایش و امنیت ندارند و روزها برای چند گرم موادمخدر معتادان و ساقیان در این محله با سلاح سرد به جان یکدیگر می‌افتند.


وی تصریح کرد: آقایان شاکری و قناعتی بارها وعده داده‌اند که مشکل این منطقه حل می‌شود، اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است.


یکی دیگر از تجمع‌کنندگان حاضر در این جمع توضیح داد: از وقتی که این محله به پیاده‌راه تبدیل شد، کسبه کسب و کار خود را از دست دادند. بیشتر کاسبان منطقه 17 شهریور در معرض ورشکستگی هستند. چه کسی پاسخگوی این موضوع است؟


به گزارش آنا، مساله پیاده‌راه‌سازی منطقه 17 شهریور بارها و بارها در صحن علنی شورای شهر از طرف اعضای شورا مطرح شده است، اما تاکنون اقدامی در خصوص حل مشکلات مردم این منطقه انجام نشده است. مردم حاضر در تجمع خواهان این بودند که منطقه 17 شهریور به حالت اولیه خود بازگردد.


انتهای پیام/

برچسب ها: شورای شهر تهران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته