دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حسینی: پرسپولیس باید در سه جام بجنگد/ روزهای آماده‌سازی را از دست نمی‌دهم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه این تیم برای یک فصل سخت آماده می‌شود، گفت: بازیکنان در شرایط فوق‌العاده‌ای هستند.
کد خبر : 101039

به گزارش گروه ورزشی آنا و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سید جلال حسینی در رابطه با شرایط تیم فوتبال پرسپولیس در اردوی اوکراین گفت: «این روزهای قبل از شروع مسابقات فصل سخت و دشوار است. فصل تمرینات سنگین و طاقت‌فرسا برای بازیکنان است و نقل و انتقالات هم دوران سخت برای مدیریت باشگاه است ولی آقای طاهری تلاش‌های زیادی کرده است تا این روزها به خوبی سپری شود. بچه‌های تیم هم با تمام توان تمرین می‌کنند و برانکو هم سعی زیادی کرده است تا تیمی آماده برای شروع مسایقات داشته باشیم.»


وی افزود: «اردوی اوکراین هم اردوی خیلی خوبی بود و بچه‌ها در شرایط بسیار خوبی قرار دارند.»


کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد:‌ «سال سختی را پیش رو داریم. باید در سه جام بجنگیم. البته بازی‌ها همیشه برای پرسپولیس سخت است چون همه روی آن حساس هستند و می‌خواهند نتیجه بگیرند. انتظارات هم زیاد است. حالا امسال سخت‌تر از سال‌های گذشته هم شده است. در این مدت تمرینات فشرده‌ای انجام داده‌ایم و به این تمرینات پرفشار نیاز داشتیم. تیم جوان است و باید شرایط بدنی خوبی داشته باشیم تا از پس فشار مسابقات بر بیاییم. بچه‌ها الان در شرایط فوق‌العاده‌ای قرار دارند.»


حسینی در پایان درباره مصدومیت چند روز قبل خود خاطرنشان کرد: «با توجه به سنگینی فشار بالای تمرینات کمی احساس درد می‌کردم ولی بعد از MRI معلوم شد مساله مهمی نیست و خدا را شکر چهار روز است در تمرینات حضور دارم و نباید این روزهای آماده‌سازی را از دست داد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته