دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 تير 1395 - 12:48
با نصب ایزی شارژ در ایستگاه‌های مترو، خرید اعتبار ساده‌تر شد

شارژ 30 ثانیه‌ای کارت مترو

با نصب دستگاه‌های «ایزی شارژ» در ایستگاه‌های مترو، مسافران مترو می‌توانند با روشی ساده کارت‌های اعتباری خودشان را در کمتر از یک دقیقه شارژ کنند.
کد خبر : 101030

به گزارش گروه علم و فناوری آنا به نقل از روابط عمومی سها، با راه‌اندازی دستگاه‌های شارژ خودکار در مترو تهران، از این پس شهروندان می‌توانند در کلیه ایستگاه‌ها با دستگاه «ایزی شارژ» و بدون انتظار درصف‌های طولانی باجه‌های بلیت الکترونیک، کارت خود را شارژ کنند.


براساس این گزارش، علاقه‌مندان به استفاده از این خدمت تازه می‌توانند در ایستگاه‌های مترو و قبل از عبور ازگیت‌های کنترلی به این دستگاه‌های مدرن دسترسی داشته باشند. شارژ با ایزی شارژ بسیار ساده است و در کمتر از یک دقیقه (حدود 30 ثانیه) می‌توان کارت بلیت مترو را شارژ کرد.


با این امکان تازه، مسافران می‌توانند به آسانی خدماتی را دریافت کنند که سریع و راحت به آنها ارائه می‌شود و دیگر نیاز نیست انتظار در صف باجه‌های بلیت الکترونیک را تحمل کنند. از دیگر مزایای این کارت، سادگی کار است که یک تجربه کاربری دل‌پذیر را به کاربر هدیه می‌کند. برای تهیه این کارت، مسافران شبکه حمل و نقل در چند مرحله ساده می‌توانند کارت بلیت خود را شارژ کنند.


روش کار با این دستگاه هم به این صورت است که مبلغ مورد نظر انتخاب می‌شود و فرد متقاضی با کشیدن کارت بانکی و وارد کردن رمز کارت می‌تواند مبلغ مورد نظر را به کارت مترو خود منتقل کند.


با امکان تازه‌ای که دستگاه‌های ایزی شارژ ایجاد کرده است، کافی است کاربران کارت بلیت را مقابل دستگاه قرار دهند و مبلغ شارژ مورد نظر را انتخاب و وارد کنند، سپس با کارت بانک مبلغ مورد انتظار را پرداخت می‌کنند و مجددا کارت خود را مقابل دستگاه قرار می‌دهند تا به همین سادگی کارت شارژ شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
پورمحمود
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵
۰
با سلام. من به دفعات زیاد از این دستگاه برای شارژ کارت اعتباریم استفاده کردم و خیلی خیلی راضیم متاسفانه دو بار در ایستگاه مترو فردوسی کارتم رو شارژ کردم و پیغام شارژ شدن کارتم هم اعلام شد و پول هم از حسابم کسر گردید و کارت شارژ نشد. هیچ کس هم پاسخگو نبود چون هیچ مستنداتی متاسفانه موقع شارژ ارائه نمیشه. با تشکر
سید علی قرشی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
۰
شارژ ولی از حساب کم شده ولی کارت مترو شارژ نشده باید به کجا مراجعه کنم
هلدینگ شایسته