دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برانکو: گولیچ بازیکن خوبی است/ از عدم حضور ماهینی در اردو متاسف هستم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با تمام احترامی که برای شهدای معظم ایران قائل هستیم متاسفانه شرایط شرکت در جام شهدا را نداریم.
کد خبر : 101015

به گزارش گروه ورزشی آنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه اردوی اوکراین در مورد وضعیت پرسپولیس، گفت: «از هواداران برای اینکه مدت زیادی است در خارج از کشور هستیم و از آنها دوریم عذرخواهی می‌کنم. برنامه سفر ما 14 روزه بوده است. سه جلسه تمرینی تیم باقی مانده است. کمپ دیناموکیف و هتل محل استقرارمان بسیار خوب است. شرایط کار بسیار مناسب است. سه مسابقه بسیار خوب برگزار کردیم که از این مسابقات راضی هستم. از طریق این مسابقات پتانسیل تیم را ارزیابی کردیم. سطح آمادگی تیم را سنجیدیم. از بازیکنان جدید تمجید می‌کنم که با شوق و میل فراوان کار را دنبال می‌کنند. حضور آنها تیم را تقویت کرد. علیرضا بیرانوند، وحید امیری و سید جلال حسینی به عنوان بازیکنان ملی‌پوش؛ ساسان انصاری هم بازیکن بسیار خوبی است. محمد آرام طبع و نفرات جوان وضعیت خوبی دارند و خودشان را به زودی به تیم تحمیل می‌کنند. صادق محرمی بازیکن جوان و خوبی است که مطمئنم با موفقیت زیاد جای رامین رضائیان را می‌گیرد.»


وی افزود: «گولیچ هم بازیکن خوبی است که برای تطبیق با تیم به زمان نیاز دارد. از عدم حضور حسین ماهینی در این اردو متاسف هستم. او به زودی خودش را به تیم نزدیک می‌کند و می‌دانم دراین مدت تمرین داشته است. بدون شک تیم زمین‌گیر نخواهد شد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته