دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 تير 1395 - 12:37
در دویست و هفتاد و پنجمین جلسه شورای شهر تهران مطرح شد

علیرضا دبیر: راه‌آهن، امان مردم جنوب شهر را بریده است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر در صحن علنی گفت: ساکنین مناطق 17 و 18 سال‌هاست با مشکلات راه‌آهن دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند و ما وظیفه داریم به این مشکلات خاتمه دهیم.
کد خبر : 101010

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، علیرضا دبیر، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در دویست و هفتاد و پنجمین جلسه رسمی چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران پس از سخنان مدیر‌عامل راه‌آهن درخصوص مسائل مربوط به عبور خطوط راه‌آهن در مناطق 17 و 18 شهرداری تهران اظهار کرد: اول باید به این نکته اشاره کنیم که راه‌‌آهن، کارمندان و کارگران زحمت‌کشی دارد. این زمین‌ها متعلق به راه‌آهن است و راه‌آهن هم به دولت تعلق دارد که آن هم مال مردم است، ولی این شرایط باید تغییر کند و برای رفع مشکلات مردم این مناطق باید اقدامات عملی انجام شود.


وی ادامه داد: امیدوارم این جلسات خروجی داشته باشد و این‌طور نباشد که بعد از ارائه گزارش، مدتی به این موضوع پرداخته شده و به سرعت مشکلات مردم با راه‌آهن به دست فراموشی سپرده شود.


دبیر به مشکلات مردم در مناطق 17 و 18 اشاره کرد و گفت: گرد و خاک و مشکلات آلودگی‌های صوتی امان مردم را در این مناطق بریده است.


رئیس کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد: شهرداری و راه‌آهن با یکدیگر بنشینند و به راه‌حلی عملی برسند.


وی تاکید کرد: ضروری است خروجی این جلسات ظرف یک مدت معین در صحن شورا ارائه شده و در نهایت برای رفع مشکلات مردم اقدام عملی انجام شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته