دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 فروردين 1394 - 17:49

دو نمایشگاه صنایع دستی و سوغات شهرری در منطقه ۲۰ برپا شد

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۰ تهران از برپایی نمایشگاه صنایع دستی، کارآفرینی و خوداشتغالی در مجاورت مرکز ری‌شناسی و همچنین مترو شهرری خبر داد.
کد خبر : 10101

به گزارش گروه اجتماعی آنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ ، برومند نامداری با بیان مطلب فوق گفت: با حضور هنرمندان و کارآفرینان شهرری نمایشگاه صنایع دستی و کارآفرینی با برپایی ۱۴ غرفه در مرکز ری‌شناسی دایر شده است که آثار آنان در زمینه‌های سفال، قلم زنی، نقاشی روی شیشه، سرمه‌دوزی، شیشه‌گری، چرم و پوست، پوشاک و... در ایام نوروز برای عرضه به زائران حرم عبدالعظیم حسنی (ع) و مهمانان نوروزی در مرکز ری‌شناسی عرضه می‌شود.


نامداری علاوه بر نماشگاه خوداشتغالی مرکز ری‌شناسی، از برپایی ۵ غرفه دیگر در مجاورت ایستگاه مترو شهرری خبر داد و گفت: در این نمایشگاه‌ها سعی شده است که با حمایت و پشتیبانی از کارآفرینان و هنرآموزان منطقه ۲۰، محلی مناسب برای عرصه سوغات ری برای مسافران نوروزی نیز فراهم شود.


وی مرکز ری‌شناسی را به عنوان اولین مرکز تخصصی ری باستان برشمرد و یادآور شد: برپایی تورهای ری گردی، کتابخانه تخصصی ری باستان، برپایی نشست‌های ادبی و تاریخی از دیگر اقداماتی است که این مرکز علاوه بر آموزش صنایع دستی ری و کارآفرینی انجام می‌دهد.


مرکز ری‌شناسی شهرداری منطقه ۲۰ در میدان شهید مدرس، ضلع غرب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) واقع شده است و علاقه‌مندان برای بهره گیری از این مکان فرهنگی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره۵۵۹۷۲۱۱۸ تماس بگیرند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته