دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 تير 1395 - 11:29

ارتباط نزدیک عفت مرعشی و مهدیه الهی قمشه‌ای به روایت فاطمه هاشمی

رئیس بنیاد بیماری‌های خاص گفت: مادرم در برنامه‌های خانم الهی قمشه‌ای شرکت می‌کردند و علاقه بسیاری بین این دو شخص وجود داشت. ایشان به من می‌گفت در ارتباط‌هایم تاکنون زنی متواضع‌تر از مادر شما ندیده‌ام.
کد خبر : 100931

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، فاطمه هاشمی رفسنجانی در گفت‌وگوی اختصاصی با جی پلاس درباره شخصیت مرحومه بانو مهدیه الهی قمشه‌ای اظهار کرد: اولین مسأله این است که خانم الهی از کسانی بودند که اعتماد به نفس به جامعه زنان می‌بخشیدند. زنی که خودش اعتماد به نفس داشته باشد و در فعالیت‌های اجتماعی تأثیرگذار باشد می‌تواند همین حس را به زنان جامعه انتقال دهد. در جلساتی هم که ایشان برگزار می‌کرد البته محور موضوعات زن نبود اما رفتارشان باعث می‌شد که زنان الگوبرداری کنند.


فرزند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین درباره ارتباط خود با بانو الهی افزود: اولین بار در یکی از کلاس‌های ایشان شرکت کردم که دیدم بسیار زیبا قرآن و حافظ را تفسیر می‌کنند. ما ارتباط‌های دیگری هم به طور مثال در بنیاد بیماری‌های خاص هم داشتیم. آخرین بار هم هفته گذشته پدرم گفتند که ایشان بیمار هستند و از من خواستند که به عیادت ایشان بروم.


رئیس بنیاد بیماری‌های خاص در مورد ارتباط خانوادگی با خانواده الهی قمشه‌ای نیز گفت: مادرم در برنامه‌های ایشان شرکت می‌کردند و علاقه بسیاری بین این دو شخص وجود داشت. ایشان به من می‌گفت در ارتباط‌هایم تاکنون زنی متواضع تر از مادر شما ندیده‌ام.


فاطمه هاشمی در پایان در خصوص صحت حال عفت مرعشی گفت: حال ایشان خوب و رو به بهبودی است و از چند وقت گذشته بسیار بهتر هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته