دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 تير 1395 - 11:21
مدیرکل دفتر آموزش متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش:

کمبود تجهیزات درس «کار و فناوری» دوره متوسطه اول برطرف می‌شود

مدیرکل دفتر آموزش متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: امسال کل بودجه در نظر گرفته شده برای تجهیزات آموزشی مدارس متوسطه اول صرف تهیه کیت‌های کار و فناوری خواهد شد.
کد خبر : 100925

عظیم محبی، مدیرکل دفتر آموزش متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی آنا اظهار کرد: سال گذشته برای تهیه تجهیزات آموزشی متوسطه اول شامل کیت علوم، ریاضی و کار و فناوری 20 میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شد اما از این مبلغ تنها 10 میلیارد تحقق پیدا کرد و ما توانستیم 1500 کیت علوم و 1500 کیت ریاضی را تهیه کنیم.


وی افزود: به دلیل اینکه مابقی بودجه اختصاص پیدا نکرد سال گذشته نتوانستیم کیت کار و فناوری را تهیه کنیم به همین دلیل 9 میلیارد بودجه‌ای که برای امسال در نظر گرفته شده است کلا به تهیه کیت‌های کار و فناوری اختصاص پیدا خواهد کرد.


مدیرکل دفتر آموزش متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مجموع بودجه در نظر گرفته شده برای تجهیز آموزشی مدارس از محل نوسازی مدارس است، عنوان کرد: علاوه بر آن بودجه‌ای برای هوشمند سازی مدارس در نظر گرفته است که 55 درصد از آن برای تمام دوره‌های متوسطه و 45 درصد برای دوره ابتدایی در نظر گرفته شده است.


محبی عنوان کرد: به دستور معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش قرار شده است در صورت تحقق این بودجه هوشمند سازی پایه‌های هفتم، هشتم و نهم به دلیل کمبود تجهیزات در اولویت قرار بگیرد.



انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش
ارسال نظر
قالیشویی ادیب