دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 تير 1395 - 12:03
پس از گزارش رئیس کمیته امداد

رحیمی: مردم درباره کمک‌های کمیته امداد ابهام دارند/ کمیته امداد باید شفاف‌سازی را در دستور کار قرار دهد

نماینده تربت جام، تایباد و صالح آباد گفت: امروز ما باید این مسئله را بررسی کنیم که فعالیت‌های کمیته امداد تا چه میزان در کشور موثر بوده است، در خراسان کمیته امداد فعالیت‌های بسیار خوبی را در زمینه کمک به محرومان با توجه به فقیر بودن بخش اعظمی از این استان انجام داده است اما نکته مهم این است که این شیوه رفتاری نه تنها گره‌ای از کار مردم باز نکرده بلکه روز به روز به تعداد متقاضیان این کمیته اضافه کرده است.
کد خبر : 100920

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تربت جام، تایباد و صالح آباد پس از گزارش رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در مورد عملکرد این کمیته اظهار کرد: از مسئولان کمیته امداد تقاضا دارم تا در نحوه نگرش این کمیته و نوع امدادرسانی آنها تغییر ایجاد کنند. ما باید به کسانی که نیازمند هستند اشتغال و مشارکت در امر تولید را بیاموزیم و مجلس هم باید در این زمینه دست کمیته امداد را باز بگذارد.


وی اضافه کرد: بعد از 37 سال که کمیته امداد تشکیل شده است، نیازمند آسیب‌شناسی هستیم. درست است که کمیته امداد به فرمان امام خمینی تشکیل شده و مزین به نام ایشان است اما این ارگان نیز مانند سایر نهادهای کشور باید کار شفاف‌سازی را صورت دهد.


این نماینده مجلس تأکید کرد: کمیته امداد باید در بازه‌های زمانی مشخص گزارش‌های خود را به مجلس ارائه دهد و یا اینکه در حوزه‌ها گزارش‌ها را تقدیم نمایندگان مجلس کند تا شفاف‌سازی صورت بگیرد چرا که مردم نسبت به کمک‌های کمیته امداد ابهام دارند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته