دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 تير 1395 - 10:34
به همت عضو باشگاه پژوهشگران جوان واحد گرگان

کتاب «کاربرد جلبک‌ها در صنعت نفت» به چاپ رسید

کتاب «کاربرد جلبک‌ها در صنعت نفت» به همت دکتر الهه کیایی عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و کارمند دانشگاه آزاد اسلامی‌گرگان به چاپ رسید.
کد خبر : 100918

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از گرگان، در پیشگفتار کتاب کاربرد جلبک‌ها در صنعت نفت آمده است: ورود دانشگاه‌ها و پژوهشکده‌های کشور به حوزه بیوتکنولوژی جلبک‌ها و جلبک‌ شناسی کاربردی در سال‌های اخیر رشدی جهش وار داشته است. تعداد آزمایشگاه‌ها و مراکز تخصصی که روی بخش‌های مختلف کاربردهای جلبک‌ها هدف گذاری کرده‌اند با گذشته قابل مقایسه نیست.



عمده مطالب این کتاب در حوزه ریز جلبک‌ها در حوزه نفت نگاشته شده است. برای کشوری که عمده ترین منابع نفتی و گازی جهان را دارد و اقتصاد آن همانند دیگر کشورهای نفت خیز تا حد قابل توجهی برنفت متکی است، جهت گیری در زمینه بیوتکنولوژی ریز جلبک‌ها در حوزه نفت منطقی به نظر می‌رسد.


این کتاب 217 صفحه ای از سوی ندا سلطانی استاد پژوهشکده علوم پایه کاربردی جهاد دانشگاهی، لادن بافته‌چی مربی پژوهشکده علوم پایه کاربردی جهاد دانشگاهی و دکتر الهه کیایی کارمند و عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی گرگان تالیف و در قطع وزیری از سوی جهاد دانشگاهی دانشگاه شهید بهشتی در شمارگان 1000 جلد به زیور طبع آراسته شده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: واحد گرگان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته