دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 تير 1395 - 10:13

سعیدی: دولت می‌تواند وام‌های محرومان را استمهال کند

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: مهم‌ترین نیاز امروز کشور روحیه انقلابی و جهادی است و باید برای این حلقه مفقوده تدبیری اندیشید.
کد خبر : 100914

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، محمداسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه 22 تیر در صحن علنی مجلس، پس از ارائه گزارش رئیس کمیته امداد امام خمینی اظهار کرد: رویکرد جدید کمیته امداد مبتنی بر مردمی بودن است که با اتکا به آن می‌تواند بر مشکلات فائق آید. در شرایطی که با رکود، بیکاری، خشکسالی و بی‌توجهی به معیشت روستاییان مواجهیم دولت و مجلس باید به کمیته امداد کمک کنند.


وی افزود: یکی از وظایف حکومت طبق قانون اساسی فقرزدایی است، دولت می‌تواند وام‌های محرومان را استمهال کند.


نماینده مردم تبریز، اسکو تأکید کرد: مؤسسه حمایت از مستمندان در تبریز الگویی است برای سایر مؤسسات خیریه زیرا با فعالیت‌های خود، تبریز را به شهری بدون گدا تبدیل کرده‌اند. مردم باید از تجربیات این مؤسسات استفاده کنند و توانمندسازی محرومان و مددجویان باید بیشتر از گذشته باشد و دولت هم باید بیش از گذشته از کمیته امداد حمایت کند.


سعیدی در پایان خاطرنشان کرد: ما در شرایطی که با رکود بی‌سابقه، بیکاری، خشکسالی در کشاورزی و عدم توجه به اقتصاد روستاییان مواجه هستیم باید در این شرایط دولت به کمک کمیته امداد بیاید و از آنها حمایت کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته