دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 تير 1395 - 08:59
سخنگوی سازمان امداد و نجات به آنا خبر داد

برخورد یک دستگاه اتوبوس با تریلی/ 9مصدوم در تصادف سمند با پژو

سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به برخورد یک دستگاه اتوبوس با تریلی در محور زاهدان - بم گفت: در اثر این حادثه 2 مسافر مصدوم شدند.
کد خبر : 100868

سید مصطفی مرتضوی، سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در مورد مهم‌ترین حوادث شبانه روز گذشته اظهار کرد: ساعت 22:30 شب گذشته برخورد یک دستگاه اتوبوس با تریلی در محور زاهدان - بم گزارش شد که در پی این حادثه 2 مسافر دچار مصدومیت شدند.


وی ادامه داد: مصدومان حادثه توسط نیروهای هلال‌‌احمر و اورژانس به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال یافتند . همچنین برخورد یک دستگاه خودروی مورانا با پراید نیز در بزرگراه کرج- قزوین نیز در ساعت 20 شب گذشته منجر به مصدومیت 3 مسافر شد.


مرتضوی گفت: ساعت 18:30 روز گذشته نیز برخورد سواری سمند و پژو 405 در محور سلماس - خوی در آذربایجان غربی منجر به حادثه دیدن 9 مسافر شد که 7 نفر از آنها دچار مصدومیت شدند.


سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر همچنین به آتش‌ سوزی مراتع روستای چفتان در زنجان اشاره و بیان کرد: این حادثه بعدازظهر روز گذشته در 60 کیلومتر جاده زنجان به وقوع پیوست و نیروهای امدادی علاوه بر اطفای حریق، مانع از آسیب افراد حاضر در محل شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته