دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 تير 1395 - 17:57
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی:

پاداش باسوادی در سال ۹۵ تعیین شد

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با اشاره به جزئیات پاداش‌های در نظر گرفته شده برای سواد آموزان در سال ۹۵، گفت: پاداش افرادی که در فعالیت‌های سواد آموزی قبول می‌شوند ۱۳۹ هزار و ۶۰۰ تومان و برای خود‌ آموزان ۶۹۸ هزار تومان است.
کد خبر : 100833

به گزارش گروه اجتماعی آنا به نقل از فارس، علی باقرزاده، رئیس سازمان نهضت سواد آموزی با اشاره به پاداش باسوادی برای سال 95، اظهار کرد: در سال جاری برای افرادی که باسواد شوند مبلغ 139 هزار و 600 تومان پاداش در نظر گرفته شده است.


وی افزود: در سال گذشته 286 هزار و 110 نفر به عنوان بی‌سواد در فعالیت‌های سواد آموزی ثبت‌نام کردند که 134 هزار و 24 نفر در این دوره‌ها قبول و مبلغ 134 هزار تومان به عنوان پاداش به حساب قبول شدگان واریز شد.


باقرزاده گفت: پیش بینی می‌کنیم که پاداش باسوادی افرادی که در سال جاری در فعالیت‌های سواد آموزی شرکت و قبول شوند در اوایل سال 96 به حساب آنها واریز شود.


رئیس سازمان نهضت سواد آموزی به پاداشی که برای بی‌سوادان خودآموز در نظر گرفته شده اشاره کرد و گفت: در سال 94 مبلغ 672 هزار تومان بابت پاداش سواد آموزی برای خود آموزان در نظر گرفته شده است.


وی افزود: در سال گذشته 4 هزار و 40 نفر خود آموز برای سواد آموزی ثبت نام کرده‌اند که اگر تمامی آنها در پایان قبول شوند، پاداش مورد نظر به تمامی آنها تعلق خواهد گرفت.


باقرزاده تصریح کرد: پاداش سوادآموزی برای افراد بی‌سوادی که به صورت خود آموز باسواد می‌شوند در سال 95 مبلغ 698 هزار تومان خواهد بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته