دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
پس از اجرا در ایران

نمایش «مرز» به آلمان رفت + تصاویر

نمایش «مرز» به کارگردانی جعفر مهیاری و بریتا شرام در ماه جولای (تیر ماه) در سالن نیونرپلتز شهر وورزبورگ آلمان روی صحنه می‌رود.
کد خبر : 100816

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی گروه تئاتر زندگی، نمایش «مرز» اثر مشترک گروه تئاتر زندگی و کمپانی نیونرپلتز که دور اول اجرای خود را در اردیبهشت و خردادماه سال جاری در فرهنگ‌سرای اندیشه پشت سر گذاشت، حال دور دوم اجراهای خود را از تاریخ ۱۴ تا ۲۴ ماه جولای ( ۲۴ تیر تا ۳ مردادماه) در سالن اختصاصی کمپانی نیونرپلتز در شهر وورزبورگ آلمان از سر خواهد گرفت.


«مرز» نمایشی بی‌کلام و متکی بر حرکت است که روایتگر درگیری دو گروه است که بر سر مرز زمین‌های خود در ستیز هستند؛ اما طی اتفاقاتی سرانجام میان‌شان صلح و دوستی برقرار می‌شود. در این نمایش به نوعی ماهیت و ضرورت وجود مرزها از اساس به چالش کشیده می‌شود و با ترکیب نور، موسیقی، لباس، دکور و بازی بدنی بازیگران و با رویکردهای پرفورمنس آرت به صحنه خواهد رفت.



جعفر مهیاری به عنوان نویسنده و سعید ابک، برند استولبرگ، آناهیتا صفی خانی، کریستینا فورستر بازیگران نمایش «مرز» را تشکیل می‌دهند. همچنین معصومه آرواز و مینا آریایی دستیاران کارگردان هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته