دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 تير 1395 - 16:03
همزمان با هفته تأمین اجتماعی صورت گرفت؛

افتتاح واحد «خدمات ویژه بیمه‌ای» در تهران

همزمان با هفته تأمین اجتماعی واحد خدمات ویژه شعبه یک تهران افتتاح شد. در این واحد تمامی خدمات بیمه‌ای به کارگاه‌های خوش حساب و دارای شرایط خاص و همچنین دانشگاهیان و اصحاب رسانه به صورت متمرکز ارائه می‌شود.
کد خبر : 100767

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سازمان تامین اجتماعی،‌ سید تقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، در مراسم افتتاح این واحد گفت: این باور و عقیده در بین همکاران سازمان تأمین اجتماعی وجود دارد که بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان صاحبان اصلی سازمان هستند و رفتار و ادبیات متناسب با این باور نیز در بین همکاران در حال گسترش است.


نوربخش راه اندازی واحد خدمات ویژه را گامی در راستای ارتقاء پاسخگویی به مراجعه کنندگان عنوان کرد و گفت: احترام به مردم و مراجعه کنندگان در تفکر اسلامی و فرهنگ ایرانی ریشه دارد و این موضوع در سازمان تأمین اجتماعی اهمیت زیادی دارد.


وی در ادامه اشکالات موجود در رابطه با پاسخگویی را ناشی از وجود ضعف در نظام اداری و خدمت رسانی عنوان کرد و افزود: در شرایط فعلی فشار کاری همکاران سازمان تأمین اجتماعی بسیار بالا است و تأمین اجتماعی به عنوان تنها سازمانی که مدیریت همزمان کسب درآمد و صرف هزینه را انجام می‌دهد دارای شرایط منحصر به فردی است و همکاران این سازمان نیز برای ارائه خدمات به جامعه با تمام وجود در حال تلاش هستند.


نوربخش بر لزوم تلاش برای خدمت رسانی بهتر به کارفرمایان خوش حساب تأکید و اظهار کرد: کارفرمایانی که در حمایت از نیروی کار با سازمان تأمین اجتماعی همکاری کامل دارند در استفاده از خدمات این سازمان در اولویت قرار خواهند داشت و امیدواریم با فراهم شدن شرایط و همکاری بین بخشی امکان استفاده این عزیزان از تسهیلات مناسب‌تر بانکی در بانک رفاه کارگران نیز فراهم شود.


ارائه خدمات ویژه بیمه‌ای به دانشگاهیان و اصحاب رسانه


در این مراسم ناهید حیدری، مدیر کل تأمین اجتماعی غرب تهران نیز گفت: در واحد خدمات ویژه که در شعبه یک تهران آغاز شده است، خدمات بیمه‌ای به صورت متمرکز به گروه‌هایی از مراجعان نظیر کارفرمایان واحدهای تولیدی و صنعتی و همچنین دانشگاهیان و اصحاب رسانه ارائه می‌شود.


وی با بیان اینکه در این واحد تمامی خدمات بیمه‌ای ارائه می‌شود، افزود: تیم‌های کارشناسی و متخصص در این بخش به فعالیت می‌پردازند و امیدواریم این اقدام زمینه‌ای برای گسترش خدمات و افزایش رضایتمندی مراجعه کنندگان باشد.


حیدری با بیان اینکه اجرای این برنامه با گذشت زمان و رفع نواقص به سایر شعب نیز گسترش می‌یابد، گفت: امیدواریم با اخذ نظرات کارشناسان و مراجعه کنندگان بتوانیم با رفع نواقص و کاستی‌های این طرح درآینده روند رو به ارتقاء و گسترش خدمات را ادامه دهیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب