دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 تير 1395 - 15:20
مدیرکل دفتر برنامه و بودجه جمعیت هلال احمر:

اجرای برنامه راهبری هلال احمر از اول فروردین 96 کلید می‌خورد

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه جمعیت هلال احمر با بیان اینکه اجرای برنامه راهبری از اول فروردین سال 96 کلید می‌خورد، گفت: تدوین اسناد راهبردی تا پایان مهرماه امسال ضرورت دارد.
کد خبر : 100726

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از جمعیت هلال احمر، علی اکبر پرواز با اشاره به تدوین سند راهبردی ده ساله جمعیت و تصویب آن در شورای عالی جمعیت هلال احمر، گفت: بر اساس این سند راهبردی در مرحله اول دو سند راهبردی پنج ساله و سپس اسناد راهبردی یک ساله جمعیت تدوین می‌شود.


وی با بیان اینکه اجرای برنامه راهبری جمعیت از اول فروردین سال 96 کلید می‌خورد، بر ضرورت تدوین اسناد راهبردی جمعیت تا پایان مهر ماه امسال تأکید کرد و افزود: با توجه به این موضوع، همایش سه روزه تخصصی تدوین برنامه پنج ساله جمعیت در محل مجتمع دارویی و درمانی هلال از روز سه شنبه؛ 22 تیرماه کار خود را آغاز می‌کند.


مدیرکل دفتر برنامه و بودجه جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه این همایش با حضور رئیس، دبیر کل و تمامی اعضای شورای معاونان و ستاد تدوین برنامه راهبردی جمعیت برگزار می‌شود، افزود: هر روز از برگزاری همایش، 3 کارگاه تخصصی و همچنین صحن عمومی همایش تشکیل می‌شود.


وی با بیان اینکه موضوع بحث کارگروه‌های تخصصی این همایش براساس اهداف راهبردی است که با توجه به 4 حوزه اولویتی سند ده ساله راهبرد سازمانی تدوین شده است، گفت: حوزه‌های اولویتی جمعیت شامل ترویج صلح و بشردوستی و تفاهم با استفاده از دیپلماسی بشردوستانه، کمک به ایجاد جامعه تاب آور، کاهش خطر و پاسخگویی به حوادث و سوانح، کمک به تامین زندگی سالم و ایمن و ترویج حفظ محیط زیست، ترویج و گسترش مشارکت اجتماعی در فعالیت‌های بشردوستانه با تقویت نقش جوانان و داوطلبان است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته