دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 تير 1395 - 12:31

کوچکی‌نژاد: دولت ورود جانانه‌ای به موضوع فیش‌های حقوقی داشت

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت ورود جانانه‌ای به موضوع فیش‌های حقوقی داشت تا عناصر نامطلوب و زیاده‌خواه را از نظام اداری بیرون سازد.
کد خبر : 100665

جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجالس هشتم، نهم و دهم شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به عملکرد دولت در زمینه برخورد با پدیده‌ فیش‌های نامتعارف حقوقی اظهار کرد: شاید دولت در اوایل طرح این موضوع در فضای جامعه، تمایلی به بازتر شدنش نداشت و آن را یک موضوع کوچک و نه در سطح ملی، تلقی می‌کرد، اما در نهایت دولت با ورود جانانه‌ای که به این مسئله انجام داد کار را به نحوی پی‌گیری کرد.


وی افزود: بهتر بود آقای روحانی به جای مخاطب قرار دادن معاون اول دولت برای برخورد با این پدیده، به تمام وزرا و به صورت مستقیم نامه‌ می‌نوشت تا هر وزارتخانه‌ای این موضوع را در درون خودش پی‌گیری می‌کرد و به این طریق، روند کار ‌تسریع می‌یافت.


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه برخورد با پرداخت‌ حقوق‌های نامتعارف در خطبه‌های نماز عید فطر ادامه داد: بیانات رهبری در روز عید فطر به تسریع روند پی‌گیری موضوع فیش‌های نامتعارف حقوقی از سوی دولت کمک کرده است و شفاف‌سازی که در این زمینه انجام شده، نکته بسیار خوبی است، چراکه این خانه‌تکانی به نفع نظام و نشان‌دهنده عزم و قدرت ما در برخورد با چنین مواردی است.


کوچکی‌نژاد با تقدیر از برخورد سریع و جدی دولت با برخی از مدیران اداری، اظهار کرد: دولت برخورد خوب و مناسبی را نسبت به کسانی که در موضوع فیش‌های نامتعارف حقوقی، مقصر بوده‌اند انجام داده و لازم است این برخوردها پس از این نیز ادامه یابد تا مجموعه عناصر نامطلوب و زیاده‌خواهی که در نظام اداری و مدیریتی کشور وجود دارند، از آن پاکسازی شوند.


وی در پایان تاکید کرد: شبکه‌های اجتماعی نیز در زمینه افشاگری درباره فیش‌های حقوقی نقش مناسبی را ایفا کردند تا با اطلاع‌رسانی‌های خودشان، دولت را در برخورد با این پدیده همراهی کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته