عروسک‌ و فیگورها به بازار می‌آید

انیمیشن کره‌ای «شکارچیان شیطان کی پاپ» در مسیر جدید دنیای سرگرمی و تجارت

انیمیشن کره‌ای «شکارچیان شیطان کی پاپ» در مسیر جدید دنیای سرگرمی و تجارت
محصولاتی شامل عروسک‌ها، فیگور اکشن‌ها، لوازم جانبی و مجموعه‌های بازی انیمیشن کره‌ای «شکارچیان شیطان کی پاپ» وارد بازار خواهد شد تا این انیمیشن بخش سرگرمی و تجارت را در مسیر دیگری طی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا به نقل از ورایتی، فیلم انیمیشن کره‌ای «شکارچیان شیطان کی پاپ» که به سرعت تبدیل به یک پدیده جهانی شد، قرار است به زودی دنیای جدیدی از محصولات سرگرمی را معرفی کند.

نتفلیکس اعلام کرده است که دو برند بزرگ متل و هاسبرو به عنوان تولیدکنندگان مشترک تولید اسباب بازی‌ها و لوازم جانبی مرتبط با این انیمیشن انتخاب شده‌اند. این همکاری منحصر‌به‌فرد میان دو رقیب سرسخت صنعت اسباب‌بازی، نشان دهنده استقبال بسیار زیاد از این فیلم است.

انیمیشن کره‌ای «شکارچیان شیطان کی پاپ» در مسیر جدید دنیای سرگرمی و تجارت

محصولات متل شامل عروسک ها، فیگور اکشن ها، لوازم جانبی و مجموعه‌های بازی خواهد بود که از بهار ۲۰۲۶ در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت. اولین پیش فروش این محصولات شامل سه عدد عروسک از شخصیت‌های اصلی فیلم است که از ۱۲ نوامبر ۲۰۲۵ برای پیش خرید در دسترس خواهد بود. در مقابل، هاسبورو نیز بر روی تولید محصولات خاص مانند عروسک‌های پشمی، لوازم الکترونیکی و بازی‌های ویدئویی تمرکز خواهد کرد.

اولین محصول هاسبورو، نسخه ویژه‌ای از بازی محبوب منوپلی به نام «معامله منوپلی: شارچیان شیطان کی پاپ» خواهد بود که از ۲۱ اکتبر ۲۰۲۵ برای پیش خرید در سایت‌های مختلف در دسترس خواهد بود.

فیلم انیمیشن کره‌ای «شکارچیان شیطان کی پاپ» که در تاریخ ۲۰ ژوئن ۲۰۲۵ در نتفلیکس منتشر شد، به موفقیت بی سابقه‌ای دست یافت و به‌سرعت به پرطرفدارترین فیلم تاریخ نتفلیکس تبدیل شد. این فیلم با بیش از ۳۲۵ میلیون بازدید در ۹۱ روز موفق به کسب رتبه اول در چارت بیلبورد شد، مورد توجه گسترده قرار گرفت. همچنین، شخصیت‌های اصلی فیلم از جمله رومی، میرا و زوئی در فهرست جست‌و‌جو‌های پرطرفدارترین لباس‌های هالووین قرار گرفتند.

نتفلیکس که با استقبال عظیمی از طرفداران رو‌به‌رو شد، تصمیم گرفت فیلم را در بیش از ۱۷۰۰ سالن سینما در آمریکای شمالی برای یک نمایش ویژه دوباره اکران کند. این فیلم با همکاری سونی پیکچرز انیمیشن تولید شده و مذاکرات برای ساخت دنباله آن در جریان است.

با این همکاری‌های جدید، انیمیشن کره‌ای «شکارچیان شیطان کی پاپ» به یک برند تجاری بزرگ تبدیل می‌شود که علاوه بر سرگرمی، تجربه‌های جدید و جذابی برای طرفدارانش در سراسر دنیا فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
گوشتیران
قالیشویی ادیب
رسپینا