دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 تير 1395 - 12:48

دیدار رئیس و دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان آذربایجان غربی با خانواده شهید اسکندر مامالی

کمال جلالی، دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان آذربایجان غربی و رئیس این شورا با خانواده شهید اسکند مامالی دیدار کردند.
کد خبر : 100573

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، جلالی با حضور در منزل این شهید با توجه به بیانات مقام معظم رهبری که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست از جانب دکتر زرهانی معاون دانشگاه و رئیس سازمان سما نیز از خانواده این شهید معظم دلجویی کرد.



در این دیدار دکتر عزیز جوانپور، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و سما استان آذربایجان غربی، کمال جلالی، دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان آذربایجان غربی، دکتر صلاح خان احمدزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد، دکتر حسن رشیدی، معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سمای مهاباد، حجت الاسلام خاتمی، امام جمعه شهرستان اشنویه، رئیس بنیاد شهید شهرستان اشنویه و جمعی از کارکنان حضور داشتند.




دکتر عزیزجوانپور با قرائت پیام تسلیت دکتر حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، تجلیل از مقام والای شهدا و ادای احترام به این خانواده معظم را سعادت و توفیقی بزرگ برای مسئولین دانشگاه عنوان کرد و گفت: «پردیس اشنویه دانشکده سما مهاباد مفتخر است که در اولین سال راه اندازی خود این شهید گرانقدر را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.» حجت الاسلام خاتمی نیز در این دیدار گفت: «غرض از حضور ما، ادای احترام به شهید و بیت بزرگوار وی است و یاد و خاطره شهدا و ایثارگری‌های آنان هیچ‌گاه از حافظه این ملت پاک نخواهد شد و افتخارات امروز ما در عرصه‌های مختلف مرهون خون پاک شهداست.


شهید اسکندر مامالی از دانشجویان رشته تربیت بدنی پردیس سما اشنویه و از رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا بود که در درگیری اخیر با دو تیم تروریستی ضد انقلاب در شمالغرب کشور، به فیض شهادت نائل آمد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته