دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 تير 1395 - 09:55
در گفت‌وگو با آنا مطرح شد؛

پاسخ شهردار منطقه 12 به گلایه شهروندان از تغییرات ترافیکی این منطقه/ ملکی: طرح، بی‌ایراد نیست

شهردار منطقه 12 با بیان اینکه ایرادات طرح ترافیکی خیابان‌های این منطقه که سه روز از اجرای آن می‌گذرد طی روزهای آینده برطرف خواهد شد، گفت: طی سه روز گذشته سه گره مهم ترافیکی در این خیابان‌ها شناسایی و رفع شده است.
کد خبر : 100569

عابد ملکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در خصوص تغییرات ترافیکی منطقه 12 و گلایه‌های شهروندان در این زمینه اظهار کرد: شهرداری با آغاز این طرح به طور مداوم خیابان‌های تحت تغییر ترافیکی را پایش می‌کند. اگر چه این طرح با مشکلاتی همراه بوده است اما نتایج مثبتی هم به دنبال اجرای این طرح به دست آمده است.
وی با بیان اینکه ایرادات این طرح به طور حتم اصلاح می‌شود، افزود: در رفع ایرادات این طرح نظرات مردم به طور حتم تاثیرگذار است و گمان می‌کنیم مشکلات ترافیکی خیابان‌های تحت اجرای طرح تا چند روز آینده برطرف شود.
شهردار منطقه 12 با بیان اینکه هم‌اکنون در خیابان مجاهدین یک خط ویژه احداث شده است، اضافه کرد: یکی از راهبردهای شهرداری تهران در تغییر جهت، اولویت و توسعه حمل‌و نقل عمومی بوده و برای این کار یک تغییر ترافیکی در منطقه 12 طراحی و اجرا شده است.
ملکی با بیان اینکه طی سه روز گذشته سه گره مهم ترافیکی در این خیابان‌ها شناسایی و رفع شده است، عنوان کرد: قبول داریم که این طرح دارای اشکالاتی است و ما به دنبال رفع آن هستیم.


وی با بیان اینکه شهروندان در تقاطع‌ها با مشکلاتی رو‌به‌رو بودند و به همین دلیل افرادی برای راهنمایی در این خیابان‌ها حضور دارند، تصریح کرد: یکی از مشکلات ترافیکی این خیابان ایست موقتی است که رانندگان برای شناسایی مسیر انجام می‌دهند و مسلما در این مسیر‌ها به راهنما نیاز دارند که اطلاع‌رسانی به شهروندان از طریق تابلوها، نصب بنر و توزیع بروشور اتفاق افتاده است.


شهردار منطقه 12 با بیان اینکه در این راستا پلیس راهور تهران بزرگ همکاری بسیار مناسبی را با شهرداری تهران داشته است، گفت: در این مسیرها حتی پلیس راهنمایی و رانندگی به مسیر‌یابی رانندگان کمک می‌کنند تا ترافیک کاهش پیدا کند.


ملکی ادامه داد: در طراحی و اجرای این طرح پلیس با شهرداری تهران همفکری داشته است و بدون هماهنگی پلیس اجرای این دست طرح‌ها امکان پذیر نخواهد بود. این طرح در سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران نیز مورد تایید قرار گرفته است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته