دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
ستاد تنظیم بازار مصوب کرد

افزایش 9 درصدی قیمت روغن از اول مرداد

در حالی که صنایع روغن نباتی درخواست افزایش قیمت خود را به دولت ارائه داده بودند به گفته یک مقام مسئول در وزارت جهاد کشاورزی کارگروه تنظیم بازار مصوب کرد قیمت انواع روغن نباتی حداکثر تا سقف 9 درصد از اول مردادماه امسال افزایش یابد.
کد خبر : 100551

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از ایسنا، یک مقام مسئول در وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: کارگروه تنظیم بازار با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف برگزار شد و در جلسه اخیر خود پیشنهاد صنایع روغن نباتی را مبنی بر افزایش قیمت این محصول بررسی کردند که نهایتا مصوب شد تا از اول مردادماه صنایع روغن نباتی بتواند قیمت محصولات خود را تا سقف 9 درصد افزایش دهند.


وی افزود: صنایع روغن نباتی خود می‌تواند بسته به نوع محصول و هزینه‌های تمام شده آن قیمت محصول نهایی خود را تا 9 درصد افزایش دهد که ممکن است در برخی محصولات افزایش قیمت کمتر از این میزان باشد.


به گفته او،‌ اگر در این میان تولیدکننده‌ای قیمت محصول خود را بیشتر از 9 درصد افزایش دهد، تخلف مرتکب شده و مشمول احکام تعزیرات حکومتی خواهد شد.


پیش از این نیز علی‌اکبر مهرفرد قائم مقام بازرگانی وزیر کشاورزی درباره درخواست تولیدکنندگان روغن‌نباتی برای افزایش قیمت گفته بود پیشنهاد صنایع در سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تصویب و تایید لزوم افزایش قیمت، پس از ماه رمضان به تصویب ستاد تنظیم بازار می‌رسد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته