دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پیروانی: امیدوارم با تیم کامل به تورنمنت سنگاپور اعزام شویم/ تورنمنت سنگاپور محک جدی برای بازیکنان است

سرمربی تیم ملی جوانان درباره شرکت در تورنمنت چهارجانبه سنگاپور گفت: حضور در این تورنمنت باعث می شود که ملی پوشان علاوه بر کسب تجربه، محک جدی بخورند.
کد خبر : 100446

به گزارش گروه ورزشی آنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرحسین پیروانی درباره وضعیت تیم فوتبال جوانان اظهار داشت: عصر امروز (یکشنبه) دور جدید تمرینات ملی‌پوشان آغاز می‌شود تا بازیکنان تمرینات آماده‌سازی خود را جهت حضور در تورنمنت سنگاپور برگزار کنند.
وی ادامه داد: تمرینات ما تا 27 تیر برگزار می‌شود و سپس روز 28 تیر عازم سنگاپور می‌شویم تا به مصاف تیم‌های ازبکستان، سنگاپور و هنگ‌کنگ برویم. پس از برگزاری دو دیدار دوستانه با تیم سنگاپور و مذاکره با مربی فرانسوی این تیم درخواست داشتیم تا در تورنمنتی که به میزبانی این کشور برگزار می‌شود، حضور داشته باشیم. ابتدا قرار بود در این تورنمنت تیم‌های استرالیا، ازبکستان، ایران و سنگاپور حضور داشته باشند اما با توجه به همگروهی ازبکستان با استرالیا، تیم استرالیا از حضور در این تورنمنت انصراف داد و هنگ‌کنگ جایگزین آن شد.
سرمربی تیم فوتبال جوانان تصریح کرد: رقابت با تیم ازبکستان که قهرمان آسیا است و در یک رده سنی قرار داریم، محک بسیار مناسب و جدی برای بازیکنان ما بوده و بازی با هنگ‌کنگ و سنگاپور هم کمک به‌سزایی در راستای تجربه، عملکرد بازیکنان و در شرایط مسابقه قرار گرفتن است.
پیروانی خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ای که فدراسیون سنگاپور اعلام کرده، ایران در روز 30 تیر با ازبکستان بازی خواهد داشت و سنگاپور با هنگ‌کنگ و سه روز بعد دیدار رده‌بندی و فینال هم برگزار می‌شود. با توجه به اینکه تیم ملی 28 تیر به این کشور سفر می‌کند و حدود 10 الی 12 ساعت مدت زمان پروازمان است و همچنین 5 ساعت اختلاف ساعت ایران با سنگاپور وجود دارد، کار برای ما کمی سخت است اما تمام هدفمان ارزیابی، محک و پی بردن به نقاط ضعف و قوت تیم است.
وی در پایان گفت: عصر امروز اردوی تیم ملی آغاز می‌شود و امیدوارم با همکاری باشگاه‌ها بتوانیم با تمامی بازیکنانمان در این تورنمنت حاضر شویم چرا که کادر فنی زحمات زیادی برای هماهنگی و یکسان سازی تمرینات و یکدست شدن بازیکنان کشیده و اکنون این ملی‌پوشان نیازمند برگزاری بازی‌های مختلف هستند تا به هدفمان که همانا موفقیت و عملکردی مطلوب در رقابت‌های قهرمانی آسیا است، برسیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته