دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حسین محب اهری: خوشبختانه‌ هیچ مسئولی تا این لحظه به دیدنم نیامده است!

بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون گفت: در این دو روزی که در بیمارستان بستری هستم خوشبختانه هیچ مقام مسئولی از هیچ کجا با من هیچ کاری نداشته اند و به دیدن من نیامده است. در حقیقت من از این قضیه خیلی خوشحال هستم. زیرا بودن آنها بیشتر دردسر است و نباشند خیلی بهتر است.
کد خبر : 100400

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از نسیم، حسین محب اهری بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون که این روزها به دلیل بیماری در بیمارستان بستری است گفت: روز گذشته برای پیگیری بیماری خود به بیمارستان لاله منتقل شده‌ام و امروز روز دوم شیمی‌درمانی من در حال انجام است. نکته مهم اینکه هم دکتر و هم من از نتیجه درمان تا این لحظه بسیار راضی هستیم و من خیلی خوشحالم و حالم هم خیلی خوب است.


وی افزود: شیمی درمانی هم که انجام میدهم برای انجام عمل پیوند مغز استخوان است. زیرا برای موفقیت آمیز بودن پیوند مغز استخوان بیماری باید در حالت خاموش باشد و نمیتواند در وضعیت فعال بیماری این عمل انجام شود و موفقیت آمیز هم باشد.


این بازیگر ادامه داد: این درحالی است که بدن من در حال حاضر به لحاظ بیماری و درگیری وضعیت فعالی دارد و این بیماری شدیدا بدن من را مورد هجوم قرار میدهد. شیمی درمانی که انجام میدهم سه دوره خواهد بود که این دوره اول آن است. سپس برای یک هفته آمپول‌هایی را خواهم زد که برای هفته دوم شیمی درمانی آماده شوم و در نهایت مرحله سوم آغاز می‌شود.


محب اهری خاطرنشان کرد: بر این اساس دو ماه بعد و بعد از انجام مشاوره های لازم من را برای انجام عمل پیوند مغز استخوان اعزام می‌کنند.


وی اضافه کرد: در این دو روزی که در بیمارستان بستری هستم خوشبختانه هیچ مقام مسئولی از هیچ نهاد و سازمانی با من هیچ کاری نداشته و به دیدن من نیامده‌اند. در حقیقت من از این قضیه خیلی خوشحال هستم. زیرا بودن آنها بیشتر دردسر است و نباشند خیلی بهتر است.


این بازیگر در پایان این گفتگو تصریح کرد: البته در این مدت خانواده، فامیل، هموطنان و دوستان بنده با آمدن به بیمارستان جویای احوال من شده‌اند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته