دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

قدردانی دانشگاه آزاد اسلامی بندرماهشهر از عوامل مهار آتش‌سوزی پتروشیمی بوعلی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر در پیامی از عوامل و دست‌اندرکاران کنترل و مهار آتش پتروشیمی بوعلی بندرماهشهر قدردانی کرد.
کد خبر : 100352

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در پیام دکتر مازیار نوعی آمده است: همت و تلاش شما فرماندهان عملیات آتش نشانی و به‌ویژه آتش نشانان شجاع و فداکار درگیر عملیات دور ساختن و خاموش کردن آتش در پتروشیمی بوعلی سینا و شرکت‌های ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، پتروشیمی بندر امام (ره)، شرکت ملی حفاری ایران و سایر بخش‌ها و ارگان‌های دولتی و همه عزیزان که از دور و نزدیک بدون هیچ چشمداشتی در حماسه اطفای آتش سوزی پتروشیمی بوعلی با جلوه‌ای از همدلی و همزبانی فعال بودند، ستودنی، به‌یاد ماندنی و شایسته ارج گذاری است.


سرپرست واحد بندرماهشهر در این پیام از زحمات همه کسانی که با اخلاص و بدون چشمداشت در دل تاریکی شب و گرمای طاقت‌فرسای روز در کنار شعله‌های آتش به کمک مردم شهرستان بندرماهشهر و صنایع پتروشیمی بندرماهشهر آمدند، قدردانی کرده است.


نوعی به نمایندگی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر ماهشهر از بیژن زنگنه وزیر نفت، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، علی گلمرادی نماینده بندرماهشهر در مجلس شورای اسلامی، قمر فرماندار شهرستان بندر ماهشهر، پرسنل زحمتکش و جان برکف آتش‌نشانی استان، نیروهای هوانیروز، نیروهای امداد و نجات کادر پزشکی و اورژنس منطقه، شورای شهر و بخشداری‌ها تشکر ویژه کرده است.


سرپرست واحد بندرماهشهر در این پیام خاطرنشان کرده است: شما ثابت کردید که با وجود کمبود امکانات می‌توان با تأسی از شعار همدلی و همزبانی کارهای بزرگ را به انجام رساند و به وظیفهٔ انسانی و اخلاقی خویش در برابر ملت جامهٔ عمل بپوشانید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته