دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 تير 1395 - 12:33

آغاز تمرینات تیم ملی بسکتبال از ۲۷ تیر ماه

دور جدید تمرینات تیم ملی بسکتبال برای شرکت در تورنمنت بین المللی جام ویلیام جونز از ۲۷ تیرماه آغاز می شود.
کد خبر : 100326

به گزارش گروه ورزشی آنا و به نقل از فدراسیون بسکتبال، تیم ملی بسکتبال که از حضور در رقابت های گزینشی المپیک نتوانست مجوز لازم برای ورود به المپیک ریو را دست بیاورد، سی و هفتمین دوره تورنمنت بین المللی جام ویلیام جونز را در پیش دارد که از سوم تیرماه به میزبانی چین تایپه آغاز می شود.


درک بائرمن که فعلا در دوره مرخصی به سر به می‌برد برای حضور در این رقابت ها، فهرستی منتخب از بازیکنان تیم ملی و تیم «ب» اعزامی به رقابت های ارمنستان را در اختیار فدراسیون قرار داده است تا با حضور آنها اردوهای آماده سازی برای شرکت در تورنمنت بین المللی ویلیام جونز آغاز شود. این اردو از ۲۷ تیرماه آغاز خواهد شد.


سرمربی تیم ملی بسکتبال که پس از پایان کار ایران در رقابت های گزینشی المپیک از ایتالیا به آلمان سفر کرد تا چند روز استراحت کند، طی چند روز آینده به کشور باز می گردد تا اردوهای آماده سازی برای شرکت در تورنمنت ویلیام جونز را آغاز کند.


تیم ملی بسکتبال ایران سال گذشته در رقابت های جام ویلیام جونز و در رقابت با هشت تیم دیگر شرکت کننده در این مسابقات به عنوان قهرمانی دست یافت. در آن دوره مسابقات مهدی کامرانی به عنوان بهترین گارد راس و حامد حدادی به عنوان با ارزش‌ترین بازیکن جام معرفی شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته