دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 فروردين 1394 - 01:32

برکات: ایران مستحق این پیروزی بود/هنوز به آینده امیدوارم

سرمربی تیم ملی فوتبال امید فلسطین تیم امید کشورمان را مستحق کسب پیروزی در دیدار با این تیم دانست.
کد خبر : 10031

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی فوتبال امید فلسطین که در اولین دیدار از مرحله مقدماتی انتخابی المپیک ریو مقابل افغانستان توانست با نتیجه 2بر0 برتری را از آن خود کند دومین بازی خود مقابل کشورمان با همین نتیجه واگذار کرد تا اولین شکستش در این بازی‌ها را تجربه کند.


ناصر برکات بعد از قبول شکست تیمش مقابل ایران عنوان کرد: بازی با ایران از اهمیت بسیار بالایی برای ما برخوردار بود و به خوبی می‌دانستیم کسب امتیاز در این مسابقه می‌تواند در ادامه راه به ما کمک زیادی کند.


وی ادامه داد: بازیکنانم برای کسب امتیاز وارد زمین شدند و البته تا آنجا که توانستند تاکتیک‌های مورد نظر را مقابل حریف انجام دادند.


وی افزود: ایران در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشت و آنها بارها توانستند به روی دروازه ما موقعیت ایجاد کنند که در نهایت نیز به هدفشان رسیدند.


برکات عنوان کرد: ایران نیز برای پیروزی به زمین آمده بود و بازیکنان این تیم نیز مستحق دریافت چنین نتیجه‌ای در دیدار مقابل ما بودند.


سرمربی تیم ملی امید فلسطین اظهار کرد: با توجه به نتایجی که عربستان و افغانستان کسب کردند هنوز هم به آینده امیدوار هستم و ما اکنون باید به بازی‌های بعدی خود فکر کنیم.


انتهای پیام/

برچسب ها: فلسطین
ارسال نظر
قالیشویی ادیب