دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 تير 1395 - 11:48
از سوی یونسکو

جایزه 5000 دلاری دانشمند جوان انسان و کره مسکون اهدا می‌شود

سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) جایزه 5000 دلاری دانشمند جوان انسان و کره مسکون (MAB) را اهدا می‌کند.
کد خبر : 100296

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از پورتال سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) در هر سال با هدف تشویق دانشمندان جوان کشورهای در حال توسعه به تحقیق درباره مسائل مرتبط با ذخیره‌گاه‌های زیست‌کره و همچنین تبادل اطلاعات و تجربیات بین دانشمندان نسل جدید، جایزه‌ای را با عنوان «دانشمند جوان انسان و کره مسکون (MAB)» اهدا می‌‌کند.


مرکز همکاری‌های علمی- بین‌المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اعلام این مطلب، شرایط متقاضیان دریافت جایزه را نیز اعلام کرد.


متقاضیان برای دریافت این جایزه باید تا 40 سال سن داشته باشند تا بتوانند پروژه‌های مرتبط با ذخیره‌گاه‌های زیست‌کره را برای جایزه دانشمند جوان انسان و کره مسکون پیشنهاد دهند.


این پروژه‌ها باید حداکثر تا مدت دو سال انجام شود و مبلغ جایزه حدود 5000 دلار است.


داوطلبان واجد شرایط تا تاریخ 10 مهر 95 می‌توانند فرم تکمیل‌شده و رزومه خود را به گروه علوم کمیسیون ملی یونسکو - ایران به نشانی الکترونیکی science@irunesco.org ارسال کنند.


اعضای هیئت علمی علاقه‌مند به شرکت در این رویداد بین‌المللی، می‌توانند برای تکمیل فرم به فایل پیوست و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت یونسکو ​ مراجعه کنند.


مدیریت همکاری‌های بین‌الملل و سازمان‌های تخصصی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران پس از اطلاع از ارسال مستندات، موضوع را از کمیسیون ملی یونسکو در ایران پیگیری می‌کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته