دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 تير 1395 - 10:33
قائم مقام معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی به آنا خبر داد

تشکیل کمیسیون تخصصی رسیدگی به پرونده پزشکی عباس کیارستمی

قائم مقام معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی از تشکیل کمیسیون تخصصی و ویژه برای اعلام نظر نهایی درباره‌ پرونده پزشکی عباس کیارستمی خبر داد.
کد خبر : 100268

محسن خلیلی، ‌قائم مقام معاونت انتظامی سازمان نظام پزشکی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در مورد آخرین جزئیات پرونده عباس کیارستمی اظهار کرد: روز گذشته اولین جلسه رسیدگی به پرونده عباس کیارستمی در سازمان نظام پزشکی برگزار شد و رئیس کل، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایران، مدیرکل نظارت و اعتباربخشی وزارت بهداشت، معاون انتظامی و دادستان سازمان نظام پزشکی، معاون حقوق بشر و بین الملل وزیر دادگستری، قائم مقام معاون انتظامی و قائم مقام دادستان انتظامی در این جلسه حضور داشتند.


وی افزود: در این جلسه مقرر شد کمیسیون کارشناسی تخصصی و ویژه‌ای از اساتید متخصص برای بررسی پرونده پزشکی کیارستمی تشکیل شود بر همین اساس ساعت 7:30 روز چهارشنبه 23 تیرماه اولین جلسه کمیسیون کارشناسی تخصصی برگزار و نتیجه نهایی کمیسیون یک روز بعد از برگزاری جلسه اعلام می‌شود.


‌قائم مقام معاونت انتظامی سازمان نظام پزشکی یادآور شد: اساتید و اعضا حاضر در این کمیسیون از افراد متخصص و شناخته شده در رشته‌هایی است که استاد کیارستمی تحت درمان آن‌ها بوده‌اند.


خلیلی ادامه داد: پرونده‌ پزشکی استاد کیارستمی روز گذشته از بیمارستان آراد و بیمارستان جم دریافت شده است و پس از برگزاری جلسه کارشناسی در اختیار اعضای کمیسیون قرار گرفته و مراحل قانونی آن طبق نظر کمیسیون تخصصی ادامه می‌یابد.


وی در مورد قصور پزشکی در روند درمان کیارستمی گفت: پس از برگزاری کمیسیون تخصصی و بررسی پرونده استاد می‌توانیم در این مورد اظهار نظر کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته