طرح حامی، انقلابی در خدمات دانشجویی دانشگاه آزاد
به گزارش خبرنگار آنا، علیاصغر بهروزپور معاون باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در جلسه هماهنگی آغاز سال تحصیلی با کارکنان واحد بوشهر با تشریح چالشها و مشکلات عدم مشارکت حداکثری در اجرای طرح حامی دانشجو اظهار کرد: برای تدوین برنامه جامع در راستای«طرحهای توسعهای در حوزه پیشخوان درخواست دانشجویی» باید بر سه محور اصلی یعنی فناوری و زیرساخت (اتوماسیون)، بهبود فرآیند و کیفیت خدمات و آموزش و فرهنگسازی تمرکز کرد.
وی با تأکید بر اینکه همه این محورها در دانشگاه فراهم است، عنوان کرد: هدف اصلی این طرح، کاهش مراجعات حضوری، افزایش سرعت، شفافیت و ارتقای رضایت دانشجویان است که باعث بهبود روند اجرایی دانشگاه و رضایتمندی همکاران را نیز به دنبال خواهد داشت.
معاون باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با بیان اینکه موفقیت این طرح مستلزم همراهی همه ذینفعان، بهویژه کارشناسان و بهروزرسانی مستمر زیرساختها و فرهنگسازی برای پذیرش تغییرات است، گفت: این طرح در صورت اجرای اصولی منجر به بهبود عوامل کلیدی همانند توسعه، بهبود کیفیت آموزشی و نیز تسهیل و تسریع فرآیندهای اداری و خدماتی برای خانواده دانشگاهیان، اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان کمک کند.
انتهای پیام/


