دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌‌و‌گو با آنا

ایرانپوریان: به خاطرتراکتورسازی به پرسپولیس جواب منفی دادم/ آماده‌تر از فصل پیش هستیم

مدافع تیم تراکتورسازی گفت: برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی مصمم هستیم.
کد خبر : 100227

محمد ایرانپوریان در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار ورزشی آنا در تبریز، درباره روند آماده‌سازی پیش‌فصل تیم تراکتورسازی گفت: «تمرینات بسیار سفت و سختی را پشت سر می‌گذاریم و در دوران بدنسازی هستیم. بیشتر بازیکنان در تمرینات حضور دارند و با برنامه‌ریزی و اردوی خوبی که کادر فنی در نظر گرفته تلاش می‌کنیم در نهایت با تمرکز شانزدهمین دوره لیگ برتر را آغاز کنیم.»


ایرانپوریان در رابطه با اینکه مسئولان تراکتورسازی تیم پر مهره‌ای برای امسال بسته‌اند و هواداران نیز از تیم حمایت می‌کنند، بیان داشت: «برخلاف سال‌های گذشته خدا را شکر امسال تیم خوبی بسته شده و زمان را از دست ندادیم. بازیکنان کار آمد و خوبی هم جذب شده‌اند که باید از مدیریت باشگاه تشکر کرد. همه ما هم قسم شده‌ایم که دل هواداران را شاد کنیم. در تمرینات هم حضور هواداران دلگرمی خاصی به ما می‌دهد و این نشانه رضایت آنها از تیم است. امیدوارم این حمایت‌ها با آغاز فصل بیشتر شود که بتوانیم به هدف‌مان که قهرمانی در لیگ برتر است، دست پیدا کنیم.»


کاپیتان دوم تیم تراکتورسازی در مورد پیشنهاد تیم پرسپولیس به وی بعد از جدایی ناگهانی رامین رضائیان خاطر نشان کرد: «پیش از این هم گفته بودم اولویت اول و آخر من در ایران تراکتورسازی است، این تیم را دوست دارم و در این تیم هم خواهم ماند. این فصل پیشنهادات زیادی از سایر تیم ها داشتم اما خوشحالم که با تراکتورسازی تیمی که دوستش دارم، تمدید کردم. تمرکزم روی موفقیت این تیم است و با تلاشی که به همراه دیگر بازیکنان تیم زیرنظر کادرفنی و مدیریت باشگاه انجام می‌دهیم به اهداف خود خواهیم رسید.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته